AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Da har jeg blitt arbeidsledig, og igjen skal jeg i flaskehalsen nav. Lite bruker vennlig system og lite servicevennlige ansatte når jeg ringer dem. Et tortur å måtte gjøre jobben demmes med å få dokumenter i systemet demmes. Tenk den dagen nav forstår det handler om mennesker, og ikke at det handler kun om deres interesser og deres lønnsavtaler. Anonymkode: 14689...1b9 2
gg2kgg2k Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Troll? Har selv vært i din situasjon uten å oppleve noe slikt, slutt å klag evt 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Mulig ting har forandret seg, men da jeg ble arbeidsledig for to år siden så var det null stress å melde seg. Sendte inn elektronisk skjema, tok bilde av kontrakta min(engasjement med utløpsdato), og sendte inn. Brukte en halvtime. En uke etter kom dagpengene inn. Anonymkode: 3907e...42e 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Du får lære deg å skrive norsk da vet du, så skal du se du får jobb. Anonymkode: 11b08...e91 17
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Kjenner igjen noe her. Ønsker det var mer rom for å bruke skjønn i enkeltsaker. Har opplevd at saksbehandlere har ønsket å være greie også, men lovverket er så firkanta. Anonymkode: 7b881...a80 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg blitt arbeidsledig, og igjen skal jeg i flaskehalsen nav. Lite bruker vennlig system og lite servicevennlige ansatte når jeg ringer dem. Et tortur å måtte gjøre jobben demmes med å få dokumenter i systemet demmes. Tenk den dagen nav forstår det handler om mennesker, og ikke at det handler kun om deres interesser og deres lønnsavtaler. Anonymkode: 14689...1b9 TENK DEN DAGEN klagerne på kvinneguiden forstår at NAV ansatte gjør jobben sin etter pålegg fra politikerne. Er du misfornøyd med Nav så tenk på det før du neste gang velger stemmeseddel. Anonymkode: c5186...711 23
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg blitt arbeidsledig, og igjen skal jeg i flaskehalsen nav. Lite bruker vennlig system og lite servicevennlige ansatte når jeg ringer dem. Et tortur å måtte gjøre jobben demmes med å få dokumenter i systemet demmes. Tenk den dagen nav forstår det handler om mennesker, og ikke at det handler kun om deres interesser og deres lønnsavtaler. Anonymkode: 14689...1b9 "Gjøre jobben demmes"? Er det ikke raskere for både deg og NAV at du scanner inn papirene som trenges enn at du skal reise til nærmeste NAV kontor og få en ansatt der til å scanne papirene? Og har du glemt ett skjema, eller ex arbeidsgiver har fylt ut feil, så må du fikse det skjemaet og reise tilbake til nærmeste NAV kontor. Anonymkode: a5a78...684 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 Jeg er veldig fornøyd med NAV. Ringte de senest i dag, ingen ventetid på telefon, fikk gode svar på alt jeg lurte på. Er det noe du lurer på ang. dagpenger kan jeg forsøke å hjelpe? Har måttet søke det 2 ganger. Anonymkode: f9b16...b1b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med NAV. Ringte de senest i dag, ingen ventetid på telefon, fikk gode svar på alt jeg lurte på. Er det noe du lurer på ang. dagpenger kan jeg forsøke å hjelpe? Har måttet søke det 2 ganger. Anonymkode: f9b16...b1b det er jo det de som er ansatt til som skal gjøre. Men det kan dem ikke. Om nav var en restaurant så ville jeg aldri dratt tilbake. Det gjelder det samme om du opplever dårlig behandling i service restaurant eller butikk, du drar ikke tilbake dit. Sånn er det bare. Derfor tittel flaskehals, og det er det er, her handler det ikke om mennesker, her handler det kun om at du SKAL kunne om pc. Så gir ingen terningkast til nav, men STRYK. De som vil være store mister sin identitet, og klarer du ikke styre mange mennesker, så må du bli liten, og er du liten så begynner DU endelig å se mennesker. Det handler om mennesker! Anonymkode: 14689...1b9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 Hvis du syns nav er så ræva så kan du godt skaffe penger på egen hånd, jeg bruker gjerne skattepengene på noe annet enn å fø på deg. Anonymkode: 560e4...672 10
Kontormus Skrevet 8. april 2019 #11 Skrevet 8. april 2019 Nav-ansatte forstår knapt sitt eget system og er enig i at det er lite brukervennlig. Og når vi har de rettigheter vi har, så kan ingen klandres for å benytte seg av dem. Alle her hadde gjort det samme. 5
kenpet Skrevet 9. april 2019 #12 Skrevet 9. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg blitt arbeidsledig, og igjen skal jeg i flaskehalsen nav. Lite bruker vennlig system og lite servicevennlige ansatte når jeg ringer dem. Et tortur å måtte gjøre jobben demmes med å få dokumenter i systemet demmes. Tenk den dagen nav forstår det handler om mennesker, og ikke at det handler kun om deres interesser og deres lønnsavtaler. Anonymkode: 14689...1b9 Hvordan er DU når du ringer da? Det har mye å si på servicen du får. 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #13 Skrevet 9. april 2019 jeg støtter andre som har erfart negative hendelser fra nav. Nå skjønner jeg selv hva dem prater om. Aldri kom borti nav! Det er syke mennesker som jobber der. Anonymkode: 14689...1b9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #14 Skrevet 10. april 2019 synd offentligheten ikke har forbedret seg, men nå avslørte offentligheten seg selv ved at dem opptrer med fiktive reiseregninger.... Anonymkode: 14689...1b9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #15 Skrevet 11. april 2019 Tortur ? Jeg tror du bør lese deg opp på hva det begrepet betyr. Å påstå at å vente i telefonkø er tortur, er bare for dumt. Anonymkode: e96e4...60e 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #16 Skrevet 11. april 2019 På 08.04.2019 den 17.11, AnonymBruker skrev: Da har jeg blitt arbeidsledig, og igjen skal jeg i flaskehalsen nav. Lite bruker vennlig system og lite servicevennlige ansatte når jeg ringer dem. Et tortur å måtte gjøre jobben demmes med å få dokumenter i systemet demmes. Tenk den dagen nav forstår det handler om mennesker, og ikke at det handler kun om deres interesser og deres lønnsavtaler. Anonymkode: 14689...1b9 Du kan jo starte med å melde deg arbeidsledig på nav.no. Da slipper du å ringe til og med Anonymkode: b81f7...f9c 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #17 Skrevet 11. april 2019 NAV er jo et kaos uten like, så forstår at det går galt. Er lett å logge seg inn, melde seg ledig å motta dagpenger. Dette klarer alle som har brukt data litt. Men vet at de har lite oversikt/kontroll på ting, de ringte meg å mente jeg hadde jobbet i mange år med et yrke jeg aldri har vært innom. Også har du det totalt bortkasta kurset på 4-6uker med Dinutvikling som suger ut millioner fra statskassa. Anonymkode: 37af2...f82
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #18 Skrevet 11. april 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: NAV er jo et kaos uten like, så forstår at det går galt. Er lett å logge seg inn, melde seg ledig å motta dagpenger. Dette klarer alle som har brukt data litt. Men vet at de har lite oversikt/kontroll på ting, de ringte meg å mente jeg hadde jobbet i mange år med et yrke jeg aldri har vært innom. Også har du det totalt bortkasta kurset på 4-6uker med Dinutvikling som suger ut millioner fra statskassa. Anonymkode: 37af2...f82 det er farlig å møte et menneske som er "ansatt" der, jeg har sett det jeg skal se. Når jeg sist var arbeidsledig, så spurte veilederen et spørsmål der hun ville få meg et hjørne og undertrykke meg, men hva skal man si? bare tollere tortur grepene deres. Jeg skjønner folk som er langt nede og kommer borti "ansatte" i nav at dem etter et møte opplever seg enda mer nedtrykt. Er "nav ansatte" ikke utdannet til å være der som handler om mennesker, så bør dem selvsagt ikke være der heller. Men staten forteller egentlig om sitt sanne jeg. Handler ikke om at staten skal pøse på mange ekstra millioner å forbedre, alle forstår pengene kommer i feil hender, og det ikke utvikler mennesker til å bry seg, men bare blir egoistiske og tenker kun på seg selv og sin egen lønn. Anonymkode: 14689...1b9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #19 Skrevet 11. april 2019 NAV er amatører, skal tvinge deg på kurs og tiltak som bare er tull. Anonymkode: 37af2...f82
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #20 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: NAV er amatører, skal tvinge deg på kurs og tiltak som bare er tull. Anonymkode: 37af2...f82 Helt sant. De kommer ikke er der du er, på ditt nivå, men kommer med tankegods som du spyr av. Så jeg er sjokka over nivået, jeg har sett nok til at de ikke holder et nivå som gjør dem er der for deg. De er kun lønnsmottakere. Anonymkode: 14689...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå