AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Hei! Min fine hund treng å gå ned litt...ho får mat 2 gang om dagen, får ikke «menneskemat» og minimalt med godbiter. Så matdelen er GREIT. Men så er det det med aktivisering. Hun ELSKER å gå turer og vi bor en plass med skog, dal og fjell rett utenfor husdøra. Men turer blir litt kjedlig i lengda..for meg😂..(skal fortsette med turer altså) lurte bare på om dere har noen tips til andre «aktiviteter» for å få hunden i bevegelse osv... altså i skogen, i hagen elns? Anonymkode: 3c9c8...3c1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Vil bare legge til at hun er gått lei av å «hente ball» så om noen har tips der og så hadde eg blitt glad❤️😂 Anonymkode: 3c9c8...3c1
Tabris Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 (endret) Sykling, svømming, gå med kløv og dra kjetting er noe av tingene du kan gjøre. Men er nok lettere å få resultater ved å redusere matmengden gradvis. Endret 8. april 2019 av Tabris
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 En time tur daglig som inneholder løping, lek, trening og lignende bør gi resultater. Anonymkode: 1ac5d...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå