AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg har gått på lavkarbo i en uke med gode resultater. Målet mitt er å holde ut til jeg skal på ferie i mai, men jeg sliter litt med å finne ting som er godt. Jeg liker å spise litt snacks, men det er veldig vanskelig å finne noe uten karbohydrater. Jeg har kjøpt noe baconsvor, men det er litt ekkelt. Baconsvor har sånn fettkant på som gjør munnen helt oljete, blir kvalm. Er det butikker som selger lavkarboprodukter? Jeg har sett på nett at det finnes sjokolade uten sukker, men jeg har ikke sett det noen steder. Jeg må egentlig ikke ha sjokolade eller chips, men jeg vil gjerne finne noe som jeg syns er godt. Jeg ønsker å holde meg til dietten, men jeg ønsker ikke å torturere meg selv med å bare spise kjøtt og ost. Til middag har jeg så lang greit meg, men begynner å gå tom for ideer der også. Anonymkode: f9385...b26
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Det høres håpløst ut å skulle følge en diett der du ikke liker maten. Hvorfor spiser du i lavkarbo? Anonymkode: 53578...48e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres håpløst ut å skulle følge en diett der du ikke liker maten. Hvorfor spiser du i lavkarbo? Anonymkode: 53578...48e Jeg sa at jeg ikke liker baconsvor. Anonymkode: f9385...b26
Fju Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Hva med grønnsaker med dipp, eventuelt litt bær? Sukkerfri gelé er en favoritt hos mange, eventuelt osteskiver som varmes sprø i mikro eller stekeovn. Vær forsiktig med erstatningsprodukter hvis målet er å gå ned i vekt. Selv om sukkerfrie produkter liksom skal være lavkarbo, setter de fort en stopper for vektnedgang hvis man spiser det for ofte. Meieriprodukter og nøtter kan også sinke vektnedgang på lavkarbo. Fokuser på å spise skikkelig mat og tilstrekkelig med grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 22 minutter siden, Fju skrev: Hva med grønnsaker med dipp, eventuelt litt bær? Sukkerfri gelé er en favoritt hos mange, eventuelt osteskiver som varmes sprø i mikro eller stekeovn. Vær forsiktig med erstatningsprodukter hvis målet er å gå ned i vekt. Selv om sukkerfrie produkter liksom skal være lavkarbo, setter de fort en stopper for vektnedgang hvis man spiser det for ofte. Meieriprodukter og nøtter kan også sinke vektnedgang på lavkarbo. Fokuser på å spise skikkelig mat og tilstrekkelig med grønnsaker. Jeg sjekker alltid karbohydrat innholdet på ting. Ser at mange ting uten sukker har mye karbohydrater uansett. Jeg er veldig glad i grønnsaker, men gulrøtter har en del karbohydrater, og det er litt dumt. Jeg har kjøpt noe stangselleri og philadelphia ost. Jeg har kjøpt en sukkerfri gele, men har ikke laget den enda. Skal lage den i kveld. Anonymkode: f9385...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå