Gå til innhold

Synes du high waisted bukser er fint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er greie til å skjule vekk mage og "lovehandles" men hvis jeg ikke har lang nok genser til så få jeg så lang rumpe. Kjæresten min kalte det hengerumpe og hater at jeg går med high waisted bukser. Kunne jo aldri gått med det sammen med crop top. Hva synes dere? Ser de er ganske populære.

Anonymkode: 1776f...8be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke bukser som går over navlen er fint.

Anonymkode: 40e57...e0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint, men kommer an på kroppsfasong på hvilken type high waist bukser en passer. Er man litt større så er det kanskje ikke helt ideelt med en skinnyjeans. men med en løsere en gjerne med knyting i livet eller noe. Finnes jo så mange forskjellige type bukser, så det er nok en type for alle. 

Anonymkode: 019c0...4e7

Skrevet

Jeg bruker omtrent kun det, men det har mer med høyde å gjøre. Normale bukser virker veldig lave på meg som er 180.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg har litt samme erfaring som deg. Føler jeg ser fin ut forfra i slike bukser, men ikke bakfra, siden rumpa mi ser veldig stor/lang ut. Har for så vidt stor rumpe, men slike bukser gjør at den ser enda større ut, på en dårlig måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun high waist bukser på grunn av magen. Magen henger bokstavelig talt over bildekanten hvis jeg bruker «vanlige» bukser med lavt liv. I tilleg bruker jeg aldri korte gensere og topper fordi det ser helt latterlig ut med high waist bukser 

Anonymkode: f9cb5...849

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan man ikke si 'bukser med høyt liv'` i stedet for å skrive engelsk?

Anonymkode: 78f88...8be

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Fint på slanke jenter.

Anonymkode: 5bb42...5c6

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Because det er sooo coool å skrive engelsk! ✌️

Anonymkode: c4c16...92e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, tjukke damer kler kanskje high waist bedre... normale damer får mye mer ut av low waist.

Anonymkode: 8c77b...6ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier hva du vil, så kan andre få si hva de vil. Eller går det ut over nattesøvnen din? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker kun high waist bukser på grunn av magen. Magen henger bokstavelig talt over bildekanten hvis jeg bruker «vanlige» bukser med lavt liv. I tilleg bruker jeg aldri korte gensere og topper fordi det ser helt latterlig ut med high waist bukser 

Hahah! *buksekanten* skal det jo være 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint. Selv er det mest behagelig for meg da jeg har underlivssykdom og det er vondt når det klemmer på nedre del av magen. Bruker mest skjørt da. 

Anonymkode: d4615...1b8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier hva du vil, så kan andre få si hva de vil. Eller går det ut over nattesøvnen din? 

Så om jeg lager en sak om augsts viduklis så er det helt greit. Å lure engelske ord inn i språket vårt bidrar til å utvanne norsk. Dessuten er det helt meningsløst så lenge vi allerede har et språk som dekker fullt ut. Jeg mener... alt bør ikke være greit selv om ingen arresterer deg for å si det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, tjukke damer kler kanskje high waist bedre... normale damer får mye mer ut av low waist.

Anonymkode: 8c77b...6ac

Normale damer med smalt liv mister hele livet (det smale) med sånne 'henger midt nedpå hoftebeina' bukser. Da slutter buksene akkurat der bekkenet er aller videst. Finnes ikke gledelig overhodet!

Det  fineste og beste er bukser hvor livet på buksa går rett over hoftekammen. Da får alle fasong.

Anonymkode: 04095...9e2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om jeg lager en sak om augsts viduklis så er det helt greit. Å lure engelske ord inn i språket vårt bidrar til å utvanne norsk. Dessuten er det helt meningsløst så lenge vi allerede har et språk som dekker fullt ut. Jeg mener... alt bør ikke være greit selv om ingen arresterer deg for å si det.

Så lag en egen tråd om det istedet for å kuppe tråder 

AnonymBruker
Skrevet

High waisted kontrollerer magan min pg tucker inn fettet på fabelaktig måte. Rumpesprekken er så langt opp til ryggen at denne buksa er perfekt for meg 😂 det jeg gjør da derimot er å bruke en genser ned til kamel tåa👍🏽👍🏽👍🏽🐪

Anonymkode: f47a9...f7c

Skrevet

Syns ikke det er noe fint

AnonymBruker
Skrevet

De er mer behagelige. Korte bukser går jo ikke over rumpa og strammer på sideflesket. Er så glad det er in igjen og driter en lang marsj i hva gutter og menn synes om det. Går aldri tilbake.

Anonymkode: 3ae7a...f8f

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet
På 8.4.2019 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min kalte det hengerumpe og hater at jeg går med high waisted bukser. 

Anonymkode: 1776f...8be

Enig med kjæresten din, low waist er klart finest. Men kropper er forskjellige, noen får sikkert high waist til å passe bedre, og det er tross alt det viktigste for den som bruker buksene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...