AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Så dere den siste IG-storbyen da stormi pekte på ting i en bok? Sønnen min er to dager eldre enn barnet hennes, og kan ikke gjøre det... stressa🤪 Anonymkode: 2a8c0...023
Summ Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Unger utvikler seg veldig forskjellig. Husk at umiddelbar nærhet av slekt, har en hel barnehage, og er ofte sammen. Derfor er det ikke veldig merkelig at hun utvikler seg fort. Øv med det på sønnen din, hvis dette er noe du syns han burde kunne.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Slutt å sammenlign barnet ditt med såkalte kjendiser.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Alle barn er forskjellige, med forskjellige interresser. I tillegg har de sikkert nannyes som øver og trener på ting hele tiden. Anonymkode: 4aaae...fd7 1
Nerine_ Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Aner ikke hvor gammel den ungen er, men alle barn er forskjellige og utvikler seg ulikt. Den er ikke en fast "oppskrift" på når de skal gjøre sånn eller sånn.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Ikke stress, kan godt hende at sønnen din kan masse som Stormi ikke er i nærheten av å kunne enda. Anonymkode: 8c443...f85
Puny Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Jenter utvikler seg som regel fortere enn gutter da.
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 Min pekte ikke lenge lenge etter andre barn. Han kunne allikevel hele alfabetet da han var 2. Barn utvikler seg forskjellig. Ikke noe vits i å sammenligne.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dere den siste IG-storbyen da stormi pekte på ting i en bok? Sønnen min er to dager eldre enn barnet hennes, og kan ikke gjøre det... stressa🤪 Anonymkode: 2a8c0...023 Seriøst?? Du sammenligner altså dine egne barn opp mot de idiotene der!? Anonymkode: 953e1...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå