AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg er invitert i konfirmasjon til søskenbarnet mitt..... Som jeg ikke har kontakt med overhodet. Som jeg ikke har en relasjon til overhodet. Hans far/min onkel er fadder på meg, og vi har ikke noe kontakt vi heller. Jeg er fadder på det andre søskenbarnet mitt/andre ungen til denne onkelen, men det er ikke hun som skal konfirmeres. Håper dette ikke ble for rotete. Uansett. Jeg vil virkelig ikke i denne konfirmasjonen. Den er så klart på en lørdag når jeg har jobbhelg. Jeg jobber mye helger, og det blir vanskelig å bytte om jeg skulle dratt i konfirmasjonen. I tillegg har jeg allerede byttet tre helger dette året pga ting jeg skal (reise, konsert, bryllup osv). Så jeg vil egentlig ikke bytte mer. Men er det innafor å droppe det? Jeg syns ikke konfirmasjonen er noe stas, det er rett og slett gørrkjedelig... Ikke kjenner jeg noen der heller, joda det er mye av familien min, men igjen, vi har så og si null kontakt. Så vidt vi hilser på hverandre når vi møtes på butikken liksom. Konfirmanten kommer jo garantert ikke til å bry seg, for igjen, vi har ingen relasjon i det hele tatt. Og jeg vet ikke om det blir for tamt å bruke at jeg har jobbhelg som unnskyldning.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dette tilfellet. Som sagt, jeg vil virkelig ikke. Anonymkode: 1101d...5b8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 100% innafor å droppe den konfirmasjonen. Det blir jo som å gå i en fremmed sin.
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Hadde droppet det i din situasjon. Du kan bruke jobb som unskyldning om du trenger en, det er ikke alltid lett å få byttet vakter.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Jobb er gyldig grunn. Jeg har også blitt invitert i konfirmasjon til noen av søskenbarna mine som jeg ikke har kontakt med, men det er bare for å ikke utelate noen, jeg er helt sikker på at de ikke brydde seg om jeg kom eller ikke. Jeg sendte gave og regner med de var fornøyde med det. Anonymkode: bc951...561
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Jobb er gyldig grunn Anonymkode: 4a965...1cb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Helt innafor å droppe den konfirmasjonen Anonymkode: 36fdc...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå