AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Tråden er borte, men til de av dere som bryr dere er huset nå blitt solgt. Hvor er tråden forresten? Hilsen ikke-huseier. Anonymkode: 6a1bf...f04 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Var det eneboligen? Så bra at du fikk solgt! Fikk du det du ville? Fulgte tråden din, og kom med råd om nye bilder. Var moro å se utviklingen og de nye bildene Anonymkode: bf8b5...f1c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Ga også tips, og er glad på deres vegne. Holder selv på å selge, og etter bare to visninger med laber respons begynner jeg å kjenne på panikken... Så jeg forstår godt hvor ille dere hadde det. Anonymkode: edab0...cc6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Jeg har også lurt på hvor den tråden ble av, men så at huset var solgt. Ble glad på TS sine vegne 😊 Anonymkode: 1dcbf...ae4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Tråden lå under Hus-underforumet men tror TS fikk den slettet. Fordi på slutten begynte folk å komme med bare dumme kommentar om at kjøkkenet må totalt renoveres osv. Så selv i dag at huset ble solgt, så bra! Glad for TS vegne og håper de fikk ikke alt for ille pris. Boligmarkedet har visst blitt litt rar, noe selges etter første visning og noe blir bare ikke solgt, selv i Oslo og rundt og i populære områder. Anonymkode: d5e1e...46a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: men tror TS fikk den slettet Siden TS i denne tråden lurer på hvor tråden ble ble av, så er det altså ikke TS i den andre tråden som har startet denne tråden? Ut fra ordlyden i denne tråden hørtes det ut som samme person. Anonymkode: 63364...a2a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 Så bra for ts i den andre tråden! Følte virkelig med henne. Anonymkode: 00e41...2d6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 Jeg lette også etter den, fant ikke noe om stenging på ris og ros heller. Antok at den ble slettet fordi det ble oppsporet hvilket hus det var og da ble det lett personidentifiserbart. Men uansett veldig bra at de fikk solgt huset! Anonymkode: 329a7...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå