Gå til innhold

Penn til øyenbryn?

Aurora20

Anbefalte innlegg

Halloisen :-)

Ønsker meg litt større øyenbryn, og tenkte på en slags blyant for å markere dem. Hva kalles det, og noen som har noen gode tips til merker. Gidder ikke å legge så mye penger i det, så trenger ikke å være så dyrt, men styrer unna alt som heter HM-sminke:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fra lancome, tror den kostet 140 kr. Helt grei, og varer i mange år. De fleste merker har en øyenbrynspenn. Men vør obs på fargen, den skal matche de natrulige øyenbrynene dine, hvis ikke ser det veldig unaturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har øyenbrynsblyanter fra Clinique og Isadora. Begge er OK, men Clinique sin har litt hardere konsistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jeg har en i fra Lumene faktisk. Den har gråfarge i seg slik at det ikke blir seende unaturlig ut. Men, det har vel fleste merker?

Uansett, er veldig fornøyd og den varer lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjalmarlover

Jeg bruker å farge dem slik at jeg slipper å bruke tid og penger på å farge dem,men har ett yndlingsprodukt til øyebryn:

Shiseido Eyebrow and eyeliner i et skin(brun og svart) her har du både øyebrynspudder og kompakt eyeliner.

Syns ofte øyebrynspudder ser mer naturlig ut enn tegnet opp med blyant,men mulig at blyant sitter bedre?! Jeg er iallfall strååålende fornøyd(komakt eyeliner er også kjempe god og ser mer naturlig ut og lett å duse ut...)Bruker dette titt og ofte,men det varer leeeeng. Så absolutt pengene...Tror det kostet litt o overkant av 200 kr når jeg kjøpte det. Anbefales!

God pensel følger med,men selv syns jeg en er litt kort...Enklere å arbeide med en lang,men det kan du jo prøve ut selv!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...