AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Mann 17 år. Hva kan jeg gjøre for å bli det? Hvilken utdannelse bør jeg velge? Jeg har lyst til å være en samlende kraft for nasjonen. Jeg tenkte at hvis jeg ikke klarer å bli norsk konge så kan jeg bli konge et annet sted. Hvis Finnmark og Bergen blir selvstendige stater så kan jeg bli eneveldig konge der. Kommer fra Oslo og det er mulig det være en skepsis mot en etnisk Osloborger, men Christian Fredrik var jo dansk og han var norsk konge en liten sund ihvertfall! Anonymkode: 2c042...572 1
HalldirV2 Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mann 17 år. Hva kan jeg gjøre for å bli det? Hvilken utdannelse bør jeg velge? Jeg har lyst til å være en samlende kraft for nasjonen. Jeg tenkte at hvis jeg ikke klarer å bli norsk konge så kan jeg bli konge et annet sted. Hvis Finnmark og Bergen blir selvstendige stater så kan jeg bli eneveldig konge der. Kommer fra Oslo og det er mulig det være en skepsis mot en etnisk Osloborger, men Christian Fredrik var jo dansk og han var norsk konge en liten sund ihvertfall! Anonymkode: 2c042...572 Har hørt gode ting om livets harde skole. 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Da må du gifte deg med Ingrid Alexandra når hun blir gammel nok.
Måbarefåsiat... Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 4 minutter siden, Catalina Culès said: Da må du gifte deg med Ingrid Alexandra når hun blir gammel nok. Det er ikke sikkert han blir konge for det. Phillip i England er prinsgemal. Henrik i Danmark var heller ikke konge.
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Dette er det som skjer når foreldre stadig sier ‘du kan bli hva enn du vil, barnet mitt’ 😅
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann 17 år. Anonymkode: 2c042...572 Du er ikke en mann, du er en guttunge på 17. Endret 8. april 2019 av Aragorn ll Elessar 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, NotYou skrev: Dette er det som skjer når foreldre stadig sier ‘du kan bli hva enn du vil, barnet mitt’ 😅 Han er helt sikkert prinsen, til mammaen, sin 🤣
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 13 minutter siden, Catalina Culès said: Da må du gifte deg med Ingrid Alexandra når hun blir gammel nok. Hun er gammel nok nå. Hvilken utdanning bør jeg ta for å sikre dette? Anonymkode: e1c8a...904
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun er gammel nok nå. Hvilken utdanning bør jeg ta for å sikre dette? Anonymkode: e1c8a...904 Du skrive brev til hennes far og bestefar, og be om hennes hånd. Utdanning har ingen betydning, bare se på hennes mor.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 Synes du heller skal gå for president, så kan du engasjere en gruppe for å styrte kongehuset der du selv peker ut en annen leder for det, så ikke du blir «skyldig». Deretter får du overbevist landet om at republikk er det eneste rette. Deretter kan du stille til valg Anonymkode: 026f8...5a8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #11 Skrevet 8. april 2019 13 minutter siden, Catalina Culès skrev: Han er helt sikkert prinsen, til mammaen, sin 🤣 Hahahaha.... dagens så langt Anonymkode: 026f8...5a8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #12 Skrevet 8. april 2019 Du har større sjanse for å bli statsminister. Bare se på alle klovnene som sitter på stortinget. Anonymkode: fa38d...589
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13 Skrevet 8. april 2019 TS her Jeg kan nok ikke få tittelen Konge, men så godt som når jeg gifter meg med Ingrid Alexandra. Vi er omtrent jevngamle, hun er 15 og jeg 17. Syns dere jeg skal prøve meg nå, eller vente noen år til jeg har en god utdannelse i havn og sånn sett mer ettertraktet? Regner med hennes familie må godkjenne meg først også. Anonymkode: 1df3b...480
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #14 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her Jeg kan nok ikke få tittelen Konge, men så godt som når jeg gifter meg med Ingrid Alexandra. Vi er omtrent jevngamle, hun er 15 og jeg 17. Syns dere jeg skal prøve meg nå, eller vente noen år til jeg har en god utdannelse i havn og sånn sett mer ettertraktet? Regner med hennes familie må godkjenne meg først også. Anonymkode: 1df3b...480 Anonymkode avslører deg Anonymkode: 2c042...572
Honey Dew Skrevet 8. april 2019 #15 Skrevet 8. april 2019 (endret) . Endret 8. april 2019 av Honey Dew
Honey Dew Skrevet 8. april 2019 #16 Skrevet 8. april 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her Jeg kan nok ikke få tittelen Konge, men så godt som når jeg gifter meg med Ingrid Alexandra. Vi er omtrent jevngamle, hun er 15 og jeg 17. Syns dere jeg skal prøve meg nå, eller vente noen år til jeg har en god utdannelse i havn og sånn sett mer ettertraktet? Regner med hennes familie må godkjenne meg først også. Anonymkode: 1df3b...480 Nei, du blir ikke konge ved å gifte deg inn i kongefamilien. prinsgemal. Endret 8. april 2019 av Honey Dew
Honey Dew Skrevet 8. april 2019 #17 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, Catalina Culès skrev: Da må du gifte deg med Ingrid Alexandra når hun blir gammel nok. Det er ikke slik det funker.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #18 Skrevet 8. april 2019 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er ikke slik det funker. Tror du virkelig jeg tok denne tråden seriøst
herremann Skrevet 8. april 2019 #19 Skrevet 8. april 2019 Du trenger ikke være konge. Så lenge du identifiserer deg som det så kan du kreve at folk behandler deg som kongelig.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #20 Skrevet 8. april 2019 Kong Anonymbruker 1. Mitt ord er lov, jeg sier hei ikke ligg der og sov Anonymkode: 2c042...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå