AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg burde sikkert gjort det, men har ikke råd til å bruke en månedslønn i året på frisør. Hjemmefarging har jeg aldri fått til! Derfor vil jeg unngå farging hvis jeg kan. Jeg er ikke så flink med hår, og jeg er heller ikke flink til å se meg selv gjennom en objektiv linse. Så, da spør jeg dere. Er hårfargen min helt grell/kjedelig/andre lite heldige adjektiv, eller ville du ikke reagert hvis du så meg med denne hårfargen? Skal klippe meg, og det er kjedelig med ny frisyre hvis fargen er grusom. Anonymkode: 5b378...5d5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Nei, det må du ikke. Hårfargen din er faktisk veldig fin. Anonymkode: 14aa5...7c3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Takk for tilbakemelding. Hyggelig å høre at den kanskje til og med er fin! Da satser jeg på at fargegjengivelsen på bildet er i orden. Jeg føler fargen er litt gusjete. Men ikke sikkert det er det, jeg er som sagt ikke flink til å se sånt. TS Anonymkode: 5b378...5d5 1
Cirkelin Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Jeg ville ikke ha tenkt ett eneste uheldig adjektiv om hårfargen din! Faktisk er jeg litt misunnelig 😊Synes slett ikke du skal farge det, for kommer du først inn i "fargekarusellen" er det et pes å holde vedlike. Ikke alltid at resultatet blir bra heller. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Ingen «burde» eller «må» farge håret. De fleste kler sin naturlige farge best, da den er tilpasset hudfargen vår. De fleste ville sett bedre ut uten farget hår. Anonymkode: a9cf6...f63
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 Tusen takk, @Cirkelin! Det var snilt sagt Og, det er akkurat det jeg er litt redd for. Å måtte vedlikeholde noe som kanskje ikke er fint, engang. Jeg har prøvd å farge det mange ganger selv, det blir helt fryktelig. Hos frisør har jeg opplevd litt både og. Anonym: Vet ikke, jeg. Synes mange som farger håret har helt fantastiske farger. Men de kler vel sikkert sine egne, også. TS Anonymkode: 5b378...5d5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 Hva heter denne fargen, forresten? Mørk blond? Eller noe mer spesifikt? TS Anonymkode: 5b378...5d5
Gumman87 Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 Jeg er så utrolig lei av å farge håret og holder nå på å la det vokse ut til min naturlige farge. Behold den fine fargen din du Ikke gjør noe med den. Veldig fint 👌
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #11 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva heter denne fargen, forresten? Mørk blond? Eller noe mer spesifikt? TS Anonymkode: 5b378...5d5 Lys gyldenblond. En farge de fleste voksne kun får ved å bleke håret. Anonymkode: cdf9b...9b1
Gumman87 Skrevet 8. april 2019 #12 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva heter denne fargen, forresten? Mørk blond? Eller noe mer spesifikt? TS Anonymkode: 5b378...5d5 Jeg ville tippet lys gylden blond
Humor Skrevet 8. april 2019 #13 Skrevet 8. april 2019 Jeg farger håret mitt for å få den fargen du har 😊
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #14 Skrevet 8. april 2019 Syns den er fin jeg, jeg er utdannet frisør, det har fint spill av mørkt og lyst, om tonen er litt gul så kan du jo kjøpe colorfresh på Nikita eller en dilvershsmpo Anonymkode: 936ef...6dd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #15 Skrevet 8. april 2019 Fin farge:) Vanskelig å dømme ut fra et bilde men det ser kanskje litt tørt ut? En fuktighetskur kan kanskje gjøre susen:) Og/eller hårolje(jeg har det i vått hår og det blir så mykt!) Anonymkode: 12eb6...774
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #16 Skrevet 8. april 2019 Helt normal farge, hadde ikke lagt merke til håret i det hele tatt. Og det er positivt ment, hvorfor bryr du deg om hva andre syns? Anonymkode: 15285...638
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #17 Skrevet 8. april 2019 Tusen takk for tilbakemeldinger og hjelp, alle sammen! ❤️ Har googlet litt, og tror dere har rett i at det er lys gylden blond... Og det er i så fall bare til å le av, for jeg har gått ut fra at jeg skulle ha kalde farger. Det var det noen som sa for mange år siden! Ikke rart jeg synes jeg sliter med farger, jeg skulle vel egentlig brukt varme farger da? Når håret er gyldent? Ååå, er det mulig... 😂 Ja, det er tørt Hvis jeg tar bort tørrheten, klapper det sammen og alt håret blir nærmest usynlig! TS Anonymkode: 5b378...5d5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #18 Skrevet 8. april 2019 Ikke ødelegg den fargen, nydelig! Anonymkode: 6320f...3ac
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #19 Skrevet 8. april 2019 Du har jo en fantastisk farge på håret? Gullhår 😍 Anonymkode: fdddf...2ec
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #20 Skrevet 8. april 2019 Jeg syns hårfargen din er fin Anonymkode: eaeb2...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå