AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg har lyst til å skaffe en elsykkel med kasse. Er 157 høy, og opplever at alle syklene jeg ser på er laget for større kropper! Når jeg tester syklene er det ukomfortabelt, for det kjennes ut som at jeg sitter for høyt (Selvom setet er skrudd til nederste mulige hakk), og at det er for lang avstand mellom sete og styre. Er det noen som vet hvilke merker som lager elsykler i "ungdomsstørrelse"? Anonymkode: 9d9bf...600
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Trodde først dette var en tulletråd om noen som ønsket at sylkelen skulle fremheve den «sexy» kroppen deres mest mulig Aldri tenkt over at noen har det problemet. Har vanligvis motsatt problem, da jeg er lang. Aldri tenkt over at sykkel kunne bli et problem. Anonymkode: ec445...44a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Hva med elektrisk sparkesykkel i stedet 😜 Anonymkode: 744c5...eef
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Har du link til en elektrisk sparkesykkel med plass til hund, matvarer og to barn?😜 Anonymkode: 9d9bf...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå