AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Har funnet meg en fantastisk mann som har en liten jente på 7 fra før. Vi har nå vært sammen i et år, og han lurte på om ikke jeg ville møte datteren hans, noe jeg gjerne vil. Han fortalte datteren at han hadde funnet seg en veldig god venninne, og hun hadde veldig lyst til å møte meg. Det var helt til hun forstod at det var snakk om en kjæreste, og ikke en venn. Hun ble fryktelig lei seg, og mente han burde fortelle meg at vi bare kunne være gode venner. Syns det er så trasig å være grunnen til at man sårer noen, og jeg hadde nok følt akkurat det samme selv om jeg var i hennes situasjon. Hadde nok vært sint og lei meg. Det eg dermed ikkje forstår er helt nøyaktig hvorfor. Noen som kan hjelpe litt med hva en føler i en slik situasjon og hvorfor? Er det for at en ikke vil dele? Eller for at nye ting er litt skumle? Kanskje for at det er da «helt sikkert» at foreldrene ikke kommer til å bli sammen igjen? Trenger litt innspill så eg bedre kan forstå de følelsene ho sitter med. Noen som har gått gjennom det samme med noen gode råd? Vil gjøre det som er best for den lille jenten, og tenker det er en bra plass å begynne med å forstå de følelsene ho da har. Mor og far har aldri vært sammen som hun husker, og ho har veldig lyst på søsken. Ho kunne også gjerne ønske at mor skal finne seg en kjæreste, men det er ikkje like greit at far finner seg en. Er pappajente selv, så ser jo den. Anonymkode: ba131...448
Elinmamma Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Oisann.. Regner med at selv om hun syntes det er kjipt, så er det fint at han finner seg noen. Husker når moren min fikk seg ny kjæreste, han trodde jeg ikke likte han. Men jeg likte han veldig godt, var bare ikke interessert i å sitte sammen med de i stua når de satt og nussa (syntes det var ekkelt hehe). Så kan hende det føles ut som hun er tøff mot deg selv om hun ikke er det. Barn vender seg lett til nye mennesker. Tror nok det går veldig fint. Siden hun er 7år kan man jo bruke fine øredobber eller noe du tror hun kommer til å "se litt opp til deg for" hehe
Elinmamma Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Ta evt med en liten gave ellernoe, vis at du er litt kul
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Skjønner godt hun er skuffet når faren juger til henne. Man skal alltid si sannheten til barn. Hun er 7 år. Det er de voksne som styrer dette. Anonymkode: 6ecc6...5be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå