AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Før jeg møtte han, så hadde jeg ikke hatt sex på 2 år! Og det helt uten problem. Jeg har hatt sex med han rundt 10 ganger, dessverre har det bare blitt ca. 1 gang i uka, på grunn av at han er ganske opptatt. Og jeg merker at jeg synes det er altfor sjeldent, jeg vil gjerne ligge med han hver eneste dag, flere ganger om dagen. Det er ikke normalt for meg å være så kåt absolutt hele tiden. Er det kanskje fordi jeg er forelsket? Hvordan tror dere det blir tatt i mot om jeg sender en melding om at jeg har lyst på han..? Virker det litt for desperat kanskje? Anonymkode: 1652f...c19
Gjest Paramount Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Tror ikke du risikerer så veldig mye med en slik melding nei..ser ikke annet en stor oppside.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Hvordan eventuelt formulere en melding? Anonymkode: 1652f...c19
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Du er helt normal. Lysten og kåtskapen din er sånn det skal være Synes kanskje 1 gang i uka er litt sjelden når dere nettopp har møtt hverandre. Hva er deres alder? Er det jobb han er opptatt med? Anonymkode: fbc64...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå