AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg skal i sommerbryllup i sommer. Uformell stil og ingen bestemt kleskode. Jeg er 43 år gammel, overvektig og har ikke så mye penger å bruke. Hvilken av disse kjolene synes dere er finest? Anonymkode: 2c064...0a1 1
Menchit Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Den øverste. Begge to var fine, men ville valgt den øverste fordi den gir et mer " rolig" inntrykk 😊 Kan jeg spørre hvor du har funnet dem? 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Den øverste. Den nederste var «for mye». I tilleg er store mønster ikke bra om man er overvektig Anonymkode: 2e5c0...e16
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Oj, tidenes mest enstemmige tråd! Tusen takk for svarene. Dere synes ikke den grønne er litt i overkant kjerring, da? Jeg liker den, men samtidig har jeg ikke lyst til å bli forvekslet med brudens bestemor. Særlig ikke fordi bruden er like gammel som meg Så hvis noen vet om kule og spreke penkjoler i overvektig-størrelser: kjør på med råd og tips! Og til @Menchit som lurte på hvor jeg fant dem: de er fra Cellbes. Anonymkode: 2c064...0a1 2
Eliza Doalot Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Jeg ville valgt den nederste, jeg da. Det finnes en del kjoler for voksne og/eller overvektige som bærer så veldig preg av at den tar sikte på å skjule alt. Ingen fasong, ikke godt snitt og anonym farge - bare telt. Dette var en sånn kjole, og det synes jeg du er altfor ung for Den nederste var mye friskere og gladere, og hadde et bedre snitt, selv om den dekker akkurat like mye. 5
Eliza Doalot Skrevet 8. april 2019 #8 Skrevet 8. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, tidenes mest enstemmige tråd! Tusen takk for svarene. Dere synes ikke den grønne er litt i overkant kjerring, da? Jeg liker den, men samtidig har jeg ikke lyst til å bli forvekslet med brudens bestemor. Særlig ikke fordi bruden er like gammel som meg Så hvis noen vet om kule og spreke penkjoler i overvektig-størrelser: kjør på med råd og tips! Og til @Menchit som lurte på hvor jeg fant dem: de er fra Cellbes. Anonymkode: 2c064...0a1 Jo, jeg. Jeg er et par-tre år yngre enn deg, og synes definitivt den grønne er altfor kjerring. 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, tidenes mest enstemmige tråd! Tusen takk for svarene. Dere synes ikke den grønne er litt i overkant kjerring, da? Jeg liker den, men samtidig har jeg ikke lyst til å bli forvekslet med brudens bestemor. Særlig ikke fordi bruden er like gammel som meg Så hvis noen vet om kule og spreke penkjoler i overvektig-størrelser: kjør på med råd og tips! Og til @Menchit som lurte på hvor jeg fant dem: de er fra Cellbes. Anonymkode: 2c064...0a1 Nei, den er ikke kjerring, den nederste er kjerring. Anonymkode: d260d...7da
annebanane Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 (endret) Snittet i nederste kjolen er mye mer kledelig for en overvektig person. Samtidig er fargene finere på den øverste. Hadde det vært meg hadde jeg sett etter en annen kjole i lignende snitt som den nederste med litt roligere mønster som den øverste. Endret 8. april 2019 av Moonwalker 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #12 Skrevet 8. april 2019 Hadde gått for nr 1, men kanskje med et tynt lite belte i livet for å få fram fasongen litt mer? Anonymkode: d8ddf...38d 1
Mariss@68 Skrevet 8. april 2019 #13 Skrevet 8. april 2019 Nr 2 - frisk og fin til et bryllup. Nr 1 er kjerring og lite pynta syns nå jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #14 Skrevet 8. april 2019 Til et sommerbryllup ville jeg valgt kjole nr. 2 (den hvite med blomstene). Jeg synes den øverste var både var i en farge som er vanskelig å kle (ser for veldig sjøsyk ut i den grønnfargen), og den var litt stusslig til et bryllup. Kjole nr. 2 kan også brukes som sommerkjole i byen etter bryllupet. Stemmer heftig for kjole nr. 2 og håper det blir et koselig bryllup for deg og brudeparet Anonymkode: 8f0d2...a8a 4
Meadow Skrevet 8. april 2019 #16 Skrevet 8. april 2019 Jeg synes begge var fine, bestill begge to og prøv de på. Likte veldig godt grønnfargen på den første. Litt spreke sko til, så blir det ikke kjerring. 😀 1
OffTheBlock Skrevet 8. april 2019 #17 Skrevet 8. april 2019 5 minutter siden, Meadow skrev: Jeg synes begge var fine, bestill begge to og prøv de på. Likte veldig godt grønnfargen på den første. Litt spreke sko til, så blir det ikke kjerring. 😀 Enig med Meadow. Kule sko utgjør mye. Det at modellen bokstavlig talt clutcher en clutch gjør også at kjolen blir i overkant "tantete". Jeg tror den kan bli kul 2
Gjest Kritt Skrevet 8. april 2019 #18 Skrevet 8. april 2019 Jeg synes begge var fine, men frykter at den nederste vil se "diger" ut på en som er veldig overvektig. Tror den øverste er mer kledelig i så måte.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #19 Skrevet 8. april 2019 Den nederste vil gi deg mye oppmerksomhet, den er veldig voldsom. Den øverste er kjerringaktig, men mer rolig og mer anonym. Likte ingen av de, men ville valgt nr 1 Anonymkode: 9818c...684 2
The Kitten Skrevet 8. april 2019 #20 Skrevet 8. april 2019 Er den øverste en kjole? Ser ut som en topp og skjørt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå