Gå til innhold

Jeg er ny her, og her er min status. Kast dere på folkens!

Singel-pingel

Anbefalte innlegg

Hei!

Sivil status: SINGEL og lykkelig!! :P

Er ei dame på 28 år, og har vært i fast forhold de siste 12 årene. Den siste jeg var sammen med varte i 8 år. Kjekk og trivelig mann, men noe som bare utviklet seg som rent vennskap.

Litt skummelt å være alene plutselig, men godt også! Har vært singel i 6 måneder nå, og trives bedre og bedre.

Ja, det var litt om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei' date= hei. Pingel... Kan fort bli til Pingla, det. :tunge1:

Ja, helt greit det. Kan nok være litt pinglete i noen situasjoner også, men det kan vi vel alle??

Kan ikke dere andre også skrive inn her og fortelle litt om dere selv. F.eks. kjønn og hvor lenge dere har vært single +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 år Jente.Singel i 1 måned

Det tok overraskende ikke lange tiden før jeg merket framgang etter bruddet.Og det sier jo sitt,at jeg gjorde det rette ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år singel i nesten to hele år. Men lykkelig er jeg!

Strålen fra kjærilghetens fontenen stråler opp til enkelt menneske,men faller ned som universal kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år, singel i litt over 1 år.

Trives helt greit med tilværelsen som sådan, men har ingen planer om å være singel i mange år til akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg siste kake på jobben i dag, og merket at jeg passet på at kakestykket stod, altså ikke lå på siden på tallerkenen. Bare for sikkerhets skyld... Så ille har det visst blitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...