Gå til innhold

sex på en parkeringsplass, politiet tok oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei 

jeg trenger litt hjelp av dere kjære medlemmer som har vart i en slikt situasjon og blitt tatt på fersken av politiet for å ha hat seg en runde med kjæresten på en diskre parkeringsplass 

jeg om min kjæreste fikk ikke holdt oss til vi kom hjem, og gikk rett og slett løs på hverandre, dama var så kåt og vi valgte å stoppe ved en diskre parkeringsplass og kastet alt vi hadde på.

Problemet er at midt i kosen duket onkel politi opp og vi ble tatt på fersken 😮😮😮😮

Det jeg lurer på er hva kan jeg / vi forventer i slike situasjoner, prøver å finne ut hva er lov og ikke men blir ikke klokk 

parkeringer er offentlig men mørkt og tom og det var rund kl 22 bekk mørkt og ingen rund, og hva f**n politi gjorde der vet jeg ikke 
er bare litt bekymret, men purken var faktisk meget grei bare ba oss om legitimasjon, sjekket opp i bilen sin, og kom tilbake med ID

Enkelt og greit fikk vi beskjed om å kose oss videre, men hva må jeg forventer i de nærmeste dagene i postkassa ?????

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er til sjenanse for noen, tror jeg de vare gir beskjed om å fortsette leken hjemme 

Anonymkode: 994b1...cf5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, kari-bole skrev:

Hei, jeg trenger litt hjelp av dere kjære medlemmer som har vært i en slik situasjon og blitt tatt på fersken av politiet for å ha hatt seg en runde med kjæresten på en diskre parkeringsplass. Jeg og min kjæreste fikk ikke holdt oss til vi kom hjem, og gikk rett og slett løs på hverandre. Dama var så kåt og vi valgte å stoppe ved en diskre parkeringsplass og kastet alt vi hadde på. Problemet er at midt i kosen duket onkel politi opp og vi ble tatt på fersken.
Det jeg lurer på, er hva kan jeg/vi forvente i slike situasjoner? Prøver å finne ut hva er lov og ikke, men blir ikke klok. Parkeringen er offentlig men var mørk og tom og det var rundt kl 22, bekmørkt og ingen rundt, og hva f**n politiet gjorde der, vet jeg ikke. Er bare litt bekymret, men purken var faktisk meget grei, bare ba oss om legitimasjon, sjekket opp i bilen sin, og kom tilbake med ID. Enkelt og greit fikk vi beskjed om å kose oss videre, men hva må jeg forvente i de nærmeste dagene i postkassa?

Ingen ting. (Jeg går ut fra at dere drev på inni bilen, på denne årstida).

Anonymkode: bd1b5...5b2

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Mest sannsynlig hører dere ikke noe mer fra Politiet. Dette kunne kanskje vært en forseelse. Ublu opptreden eller noe slikt. Da ville reaksjonen vært et forenklet forelegg som skal forelegges og evt aksepteres på stedet. Siden dere ikke fikk det, vil dere neppe høre noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at mannen ble arrestert.

Anonymkode: 824c7...f5c

• Liker 2
Skrevet

Ettersom de ikke sa noe så skjer det ingenting. Dere ville evt fått bot på stedet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Politiet ba dere kose dere videre. Tror ikke de oppfordrer til lovbrudd  😄

Det er ulovlig å ha sex på offentlig sted fordi det er støtende for andre. Dere var ikke til sjenanse for noen. Ingenting vil skje. 

Anonymkode: 361f8...a48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så j......flaut🤣

Anonymkode: bc545...f3a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De lurer mest på merkelig parkerte biler. Og vi kan prise oss lykkelige over at de undersøker en gang for mye, enn for lite. Den sexgreia har de nok glemt allerede :)

Anonymkode: 06bb4...3d2

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, kari-bole skrev:

hei 

jeg trenger litt hjelp av dere kjære medlemmer som har vart i en slikt situasjon og blitt tatt på fersken av politiet for å ha hat seg en runde med kjæresten på en diskre parkeringsplass 

jeg om min kjæreste fikk ikke holdt oss til vi kom hjem, og gikk rett og slett løs på hverandre, dama var så kåt og vi valgte å stoppe ved en diskre parkeringsplass og kastet alt vi hadde på.

Problemet er at midt i kosen duket onkel politi opp og vi ble tatt på fersken 😮😮😮😮

Det jeg lurer på er hva kan jeg / vi forventer i slike situasjoner, prøver å finne ut hva er lov og ikke men blir ikke klokk 

parkeringer er offentlig men mørkt og tom og det var rund kl 22 bekk mørkt og ingen rund, og hva f**n politi gjorde der vet jeg ikke 
er bare litt bekymret, men purken var faktisk meget grei bare ba oss om legitimasjon, sjekket opp i bilen sin, og kom tilbake med ID

Enkelt og greit fikk vi beskjed om å kose oss videre, men hva må jeg forventer i de nærmeste dagene i postkassa ?????

Jeg tror ikke på historien din. 

1. Man kaster ikke alle klærene når man har sex i en bil

2. Politiet ville ikke bedt dere "kose dere videre"

• Liker 14
Skrevet

Se det positive i dette: Skulle hyrdestunden føre til at det om ni måneder dukker opp en baby, vet man iallfall hva man skal svare når ungen en dag spør hvor babyer kommer fra: De fleste kommer med storken, men de beste babyene kommer fra en parkeringsplass. ;)

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg tror ikke på historien din. 

1. Man kaster ikke alle klærene når man har sex i en bil

2. Politiet ville ikke bedt dere "kose dere videre"

Jeg beklager at du ikke tror, det er din rett å ikke tro på folk, men det vare faktisk det som skjedde 🙂

Hva er det man kaster da, bare søkene 😂😂😂 

de sa ikke akkurat kos dere videre, men jeg vil heller ikke si eksakt hva han ene sa 🙂 da vil det vare uansvarlig av meg
de ba oss ikke, men de var meget greie, big up til onkel Politi 🙂

Faktisk lagde jeg og kjæresten en sang på vei hjem, om hvor grei politi var, kanskje den blir en sommer hit nå  

Jeg bare trengte hjelp med hva som kan skje, og du var til stor hjelp

Skrevet
5 timer siden, Bix skrev:

Se det positive i dette: Skulle hyrdestunden føre til at det om ni måneder dukker opp en baby, vet man iallfall hva man skal svare når ungen en dag spør hvor babyer kommer fra: De fleste kommer med storken, men de beste babyene kommer fra en parkeringsplass. ;)

både jeg og kjæresten ler herfra til parkeringsplassen igjen 🙂 bra innlegg og har fått oss le godt 🙂

vi er nyforelsket, men jeg tror ikke at det blir baby ut av denne hyrdestunden, og vi har sikkert oss for at det ikke skjer heller 😁

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det skjer nok ingenting. Dere gjorde jo ikke noe gale, var ikke til sjenanse eller skade for noen. Men jeg ville tro at politiet kom for å sjekke om det foregikk noe kriminelt. De kunne jo ikke vite hva som egentlig foregikk? Var det en voldtekt f.ks, var det noe de måtte gripe inn i for å forhindre noe kriminelt? Men så oppdaget de at dere var bare to uskyldige som koste dere, og det var greit.  

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De lurer mest på merkelig parkerte biler. Og vi kan prise oss lykkelige over at de undersøker en gang for mye, enn for lite. Den sexgreia har de nok glemt allerede :)

Anonymkode: 06bb4...3d2

Helt enig, det er heller bedre at de kjører rund en gang for mye en for litte.
Kan godt si at plassen vi parkerte var merkelig, men vi gjorde det for å ikke bli oppdaget og får å vare litt ut av synet til eventuelt folk. 

Jeg vil nok tro at de har glemt det 🙂 det gjør ikke jeg og kjæresten, dette er mine for livet og samme feil gjør vi ikke 2 ganger 

Takk for dit svar 🙂

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det veldig viktig for deg å fortelle at du har hatt sex på en parkeringsplass?

Tenner du på å bli oppdaget?

Fant du på en historie om å bli oppdaget av Politiet, fordi det tenner deg ekstra?

Anonymkode: 3069c...8c0

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det veldig viktig for deg å fortelle at du har hatt sex på en parkeringsplass?

Tenner du på å bli oppdaget?

Fant du på en historie om å bli oppdaget av Politiet, fordi det tenner deg ekstra?

NEI , det var ikke det, jeg har ingen behov å dele mine intime stunder med folk, det er privat og for meg og min kjære

Det jeg hadde behov for var å få greie på hva skjer i slikke tilfeller når man blir tatt av politiet, siden dette har aldri skjedd meg før viste jeg heller ikke hva som kan forventes av straff, jeg viste ikke en gang at man blir straffet for slikt og kan få til og med 1 års fengsel. Man lærer så lenge man lever.

Absolutt ikke, blir helle stresset av tanken, hvorfor i alle dager skal jeg ha tilskuer til en ting som jeg mener er totalt intimt og privat.

Trenger ikke å finne på noe historie, dette skjedde 🙂  jeg får ikke dekket noe behov for å finne på historier.

Om du ikke har noe fornuftig å si om temaet som jeg har spurt da kan du finne noe annet å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, kari-bole said:

NEI , det var ikke det, jeg har ingen behov å dele mine intime stunder med folk, det er privat og for meg og min kjære

Det jeg hadde behov for var å få greie på hva skjer i slikke tilfeller når man blir tatt av politiet, siden dette har aldri skjedd meg før viste jeg heller ikke hva som kan forventes av straff, jeg viste ikke en gang at man blir straffet for slikt og kan få til og med 1 års fengsel. Man lærer så lenge man lever.

Absolutt ikke, blir helle stresset av tanken, hvorfor i alle dager skal jeg ha tilskuer til en ting som jeg mener er totalt intimt og privat.

Trenger ikke å finne på noe historie, dette skjedde 🙂  jeg får ikke dekket noe behov for å finne på historier.

Om du ikke har noe fornuftig å si om temaet som jeg har spurt da kan du finne noe annet å gjøre.

Hvis det er så viktig for deg at sex er intimt og privat vil jeg anbefale deg å ha sex hjemme på ditt eget soverom, og ikke i en bil på en offentlig parkeingsplass 👍

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det er så viktig for deg at sex er intimt og privat vil jeg anbefale deg å ha sex hjemme på ditt eget soverom, og ikke i en bil på en offentlig parkeingsplass 👍

OK sjef, da tar jeg deg på ordet og herfra og videre skal jeg ikke finne på noe slikt 😂  og lover at jeg gjør det hjem fra nå av 

Takk for at du tok deg tid og fikk med innse at det jeg gjorde var feil.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kari-bole said:

OK sjef, da tar jeg deg på ordet og herfra og videre skal jeg ikke finne på noe slikt 😂  og lover at jeg gjør det hjem fra nå av 

Takk for at du tok deg tid og fikk med innse at det jeg gjorde var feil.

Var ikke det åpenbart, når til og med Politiet reagerte på det og konfronterte deg med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...