Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg veldig masete og innpåsliten. Er egentlig sjenert, så når jeg er med nærmeste familie/ venner, snakker jeg som en foss. Jeg ønsker egentlig å være litt tilbaketrukken og være flinkere til å spørre andre og snakke om de jeg er med i stedet for meg selv. Er det noen som har gode tips til hvordan jeg kan bli bedre? Hva setter dere pris på hos andre? Hvordan bli bedre likt?

Anonymkode: 82428...e6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det du, ikke kjemp for å bli likt av andre.

Finn heller mennesker du passer sammen med.

Anonymkode: cc94e...8b4

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Man kan ikke bli likt av alle, vær deg selv er mitt råd.

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å ha et helvetes problem hele resten av livet så lenge du er opptatt av å bli likt av andre.

Den eneste du er avhengig av å bli likt av er deg selv, og liker du deg selv så kommer resten av seg selv, enten det viser seg at de forsvinner fordi du liker og verdsetter deg selv, eller at de bilr tiltrukket av deg på grunn av det.

Folk man tiltrekker seg ved å vise at man IKKE liker seg selv er de folkene som vil utnytte, plage og bruke deg.

Anonymkode: fd2b5...1b4

Skrevet

Enig med de svarene over. Samtidig har du gode poeng som jeg synes er fint å tenke på når man er sammen med andre mennesker. Det å være en aktiv og interessert lytter. Man behøver ikke å spørre så mye, egentlig. Tror egentlig folk forteller og åpner seg mest ved at de selv kan få fortelle og at du viser at du er der og vil lytte til dem.

Jeg setter veldig pris på det hos andre. Ikke at de nødvendigvis spør så mye, men at de kan lytte, og det å være stille litt, og ikke bare prate om det som angår dem selv, men selvfølgelig også åpne seg. 

Så setter jeg pris på å være med glade mennesker, som kan glede seg over små ting. Jeg blir ofte tappet av energi hvis det er for mye negativitet og tristhet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...