hegehi Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Har nylig sluttet med pillen (brukte Trinordiol), og er vel nå å regne som prøver :D Men de siste dagene har jeg vært så vanvittig kvalm på ettermiddagene, rett og slett følt meg uvel. Kan ikke tenke meg at det har skjedd noe enda (selv om vi har prøvd hardt :blunke: ). Har nemlig brukt pillen i ca 8-9 år, har bare prøvd i ca 1 mnd. og har ikke hatt noe menstrasjon. Er det normalt å føle seg så uvel når man kutter ut pillen? Har dere andre som har sluttet med pillen hatt lignende opplevelser?
Gjest Lille_ ikke logget på Skrevet 27. august 2002 #2 Skrevet 27. august 2002 Jeg har brukt pillen i ca ti år og ble gravid med en gang, det er ikke umulig nei! Ta en test.
hegehi Skrevet 28. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2002 Var nok bare en strek på testen, dessverre Men det er jo ikke godt å si. Har ikke hatt mens enda siden jeg sluttet på pillene, og vet jo dermed ikke om jeg har testet på riktig dag (selv om jeg brukte RFSU-testen).... Er kanskje bare kroppen min som reagerer på endringer i hormon-nivået?
Ellen Skrevet 28. august 2002 #4 Skrevet 28. august 2002 Hei. Jeg gikk også på Trinordiol i ca.8 år før jeg sluttet i fjor høst. Fikk mensen igjen helt til vanlig tid, og hadde ingen ubehag. Men jeg har lest at det er veldig varierende hvordan man opplever det, så det er nok normalt å ha litt ubehag. Lykke til som prøver du også!
wed 02 Skrevet 29. august 2002 #5 Skrevet 29. august 2002 Hei! Jeg sluttet på Yasmin, og den første syklusen etterpå var jeg skikkelig rar i kroppen. Fikk MASSE kviser, var kvalm begynte å gråte for ingenting og var skikkelig ustabil i humøret, og hadde skikkelige mens-smerter (trodde jo selvfølgelig jeg var gravid, men nei...)- så jeg tolket det slik at kroppen trengte litt tid på få ut alt det syntetiske hormonet. Lykke til videre!
Gjest gladidagog Skrevet 30. august 2002 #6 Skrevet 30. august 2002 Jeg hadde en mensturasjon etter pilleslutt også ble jeg gravid! Fantastisk.Trodde det ville ta litt tid, men den gang ei. Hadde gått på trionetta og synfase i mange år, med noen pause innimellom. Nå er eg lykkelig 15 uker og 4 dager på vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå