IchLiebeDichOder? Skrevet 7. april 2019 #21 Skrevet 7. april 2019 Hvor langt er universet da dere. Hva er der ute bak stjernene? heheheh 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #22 Skrevet 7. april 2019 Akkurat nå, theTitanic skrev: Er helt fortrolig med den tanken. Det er livets sirkel. Livet ditt vil bli mye bedre når du blir fortrolig med dette. Du vil jo ikke få vite når og hvordan før det skjer, og da har du kastet bort livet ditt på å ha angst for dette. Du er heldig som har funnet roen. Livet mitt har vært veldig trist vanskelig og utfordrende , mistet mange jeg er glad i og jeg har nesten gitt opp selv , Men livet er så magisk du vet aldri hva som kommer rundt neste sving. Anonymkode: 6f680...b79 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #23 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, IchLiebeDichOder? said: Hvor langt er universet da dere. Hva er der ute bak stjernene? heheheh Det har vel egentlig ingenting å si? Påvirker ikke oss. Anonymkode: ed23f...fcc 2
megda Skrevet 7. april 2019 #24 Skrevet 7. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Neppe. For meg er det helt naturlig. Har visst det siden barn og tar det med knusende ro. Anonymkode: d60bf...17e Det var vel poenget mitt, muligens? du finner det vel ut på ekte om du faktisk får en konkret dødsdom. Det bruker å forandre slike antagelser, men mulig du er en opplyst sjel. tiden vil vise 2
IchLiebeDichOder? Skrevet 7. april 2019 #25 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har vel egentlig ingenting å si? Påvirker ikke oss. Anonymkode: ed23f...fcc Sant nok! Men løsne litt på slipset nå og få se litt hoftebevegelser hahaha 3
Gjest theTitanic Skrevet 7. april 2019 #26 Skrevet 7. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er heldig som har funnet roen. Livet mitt har vært veldig trist vanskelig og utfordrende , mistet mange jeg er glad i og jeg har nesten gitt opp selv , Men livet er så magisk du vet aldri hva som kommer rundt neste sving. Anonymkode: 6f680...b79 Vel, tar det slutt i morgen er det helt greit. Om ikke så skal jeg løpe en tur.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #27 Skrevet 7. april 2019 Ja, takk og lov for at jeg skal dø en dag. Anonymkode: c2a15...600 2
maddiie Skrevet 7. april 2019 #28 Skrevet 7. april 2019 7 minutter siden, IchLiebeDichOder? skrev: det er så rart alt sammen at vi må krige , vi må være på KG , vi må si at "jeg kunne ikke brydd meg mindre" når noen stiller spørsmål. 😂😂 2
megda Skrevet 7. april 2019 #29 Skrevet 7. april 2019 (endret) 6 minutter siden, IchLiebeDichOder? said: Hvor langt er universet da dere. Hva er der ute bak stjernene? heheheh Jeg liker spørsmålet, men kan vi først finne ut noe som er litt mer pressende: Er penisen til en random person her på KG lang nok for å tilfredstille kvinnene på denne kloden? Endret 7. april 2019 av megda 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #30 Skrevet 7. april 2019 Takk og pris for at jeg skal dø en dag. Anonymkode: acf6c...e77 2
IchLiebeDichOder? Skrevet 7. april 2019 #31 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk og pris for at jeg skal dø en dag. Anonymkode: acf6c...e77 HAHAHA
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #32 Skrevet 7. april 2019 Det er en overgang til den andre siden, og vi kommer stort sett kjapt tilbake. Anonymkode: 06c67...b19 1
Bruuker Skrevet 7. april 2019 #33 Skrevet 7. april 2019 Enda en grunn til å leve dagen idag så bra som mulig... 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #34 Skrevet 7. april 2019 Jeg har tenkt mye på døden og livet. Hva er meningen m alt? Er alt tilfeldig ? Er vi i en data simulasjon ? Truman show ? Matrix? Finnes det liv på andre planeter ? Tidligere sivilisasjoner ? Hvor stort er universet? Og, hva skjer når vi dør? Er det svart ? Hvor er mine døde slektninger ? Lyver alle medium som sier de har kontakt m åndene , eller ikke ???? Såååå mange spørsmål !!!! Anonymkode: 6f680...b79 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #35 Skrevet 7. april 2019 Etter å ha opplevd døden på nært hold fikk jeg et annet syn på døden. Jeg er ikke redd lenger. Skjer det så skjer det. Anonymkode: 48863...ad3 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #36 Skrevet 7. april 2019 Jeg syns det er litt rart å tenke på, men er ganske fortrolig med tanken på å dø som gammel. Jeg ser ikke for meg at jeg skal dø før (selv om det selvsagt kan skje), men er litt redd for at folk rundt meg skal dø. Jeg mistet nettopp et familiemedlem, og tenkte en del på hvordan det måtte være for vedkommende å vite at det snart var over. Hvordan det må være å kjenne sola varme og se at våren er på vei, og vite at man ikke skal være med videre. Å ikke få følge barna i familien videre gjennom oppveksten. Veldig rart og trist. Anonymkode: 24802...238 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #37 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en overgang til den andre siden, og vi kommer stort sett kjapt tilbake. Anonymkode: 06c67...b19 Tror du? Jeg har også en følelse av det. Jeg tror at vi Har en slags sjele-skole her. Da finner jeg litt fred ❤️🙏 Andre ganger er jeg bare redd ingenting betyr noe og at vi bruker opp den korte tiden her på krangel lidelse og sykdom 😩😩😩 Anonymkode: 6f680...b79 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #38 Skrevet 7. april 2019 Etter at broren min døde og måtte bli kremert så er det litt vanskeligere å tenke på døden. Man tenker at man skal dø når man er gammel, men døden kan komme når som helst. Anonymkode: cb5c4...cbe 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #39 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Etter at broren min døde og måtte bli kremert så er det litt vanskeligere å tenke på døden. Man tenker at man skal dø når man er gammel, men døden kan komme når som helst. Anonymkode: cb5c4...cbe ❤️❤️❤️ enig Anonymkode: 6f680...b79 2
megda Skrevet 7. april 2019 #40 Skrevet 7. april 2019 Ser fra tid til annen sånne klipp fra nettet der folk dør av ulike årsaker. en bil kræsjer inn i de på gata, et gatelys faller i hodet på en person, en ulykke på en arbeidsplass osv. Det får meg til å tenke at livet i mange tilfeller er utenfor vår kontroll. Den ene dagen lever du livet med dine egne tanker om relasjoner, jobb, økonomi, interesser også er det plutselig over fordi du helt ut av ingenting dør av noe ingen kunne kontrollere. Svært merkelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå