Gå til innhold

«Barneklær» fra Wish. Seksualisering av barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke bare jeg som reagerer på dette! Hvem i alle dager lager slikt til barn?!? Det er ikke mett å sloss mot objektifisering av kvinner når det skal starte der...🤮

AA22F89D-609E-4667-A976-A61751B45E66.png

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser det er en amerikansk side (dollar) og regner med at det der aldri hadde gått gjennom her i Norge.

Èn ting er idiotene som syns det er en god idè å lage noe sånt, men foreldre som velger å kle barna sine sånn burde aldri fått lov til å ha barn.

Kvalmt!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, visp skrev:

Jeg ser det er en amerikansk side (dollar) og regner med at det der aldri hadde gått gjennom her i Norge.

Èn ting er idiotene som syns det er en god idè å lage noe sånt, men foreldre som velger å kle barna sine sånn burde aldri fått lov til å ha barn.

Kvalmt!

Wish er som eBay, det er selgere fra hele verden. 

Anonymkode: e8f1e...183

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wish er som eBay, det er selgere fra hele verden. 

Åh, jeg er ikke så kjent med det, men jeg kan liksom ikke se for meg foreldre kjøpe noe sånt til ungene uansett. Det samme tenker jeg om de missekonkuransene for barn i USA. Det ser helt perverst ut!

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, visp skrev:

Åh, jeg er ikke så kjent med det, men jeg kan liksom ikke se for meg foreldre kjøpe noe sånt til ungene uansett. Det samme tenker jeg om de missekonkuransene for barn i USA. Det ser helt perverst ut!

Ja, det er helt grusomt!!

• Liker 2
Skrevet

Dette er klær fra Asia, rettet mot et marked som ikke finnes her i Norge (heldigvis!). Klærne jeg får opp i reklame fra wish er betydelig søtere (mer som dyrekostymer eller pysjamaser). Mulig det er noe du har søkt på? 

Og bare et lite obs:Danmark har myndighetene advart mot å kjøpe klær fra wish og ebay til barn pga alle kjemikaliene. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Amerikanere et syke folk...

Anonymkode: 2e046...d00

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, visp skrev:

Ja det er helt latterlig, har sett mye sjukt som er beregnet på barn, både på wish og eBay. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frostrose skrev:

Dette er klær fra Asia, rettet mot et marked som ikke finnes her i Norge (heldigvis!). Klærne jeg får opp i reklame fra wish er betydelig søtere (mer som dyrekostymer eller pysjamaser). Mulig det er noe du har søkt på? 

Og bare et lite obs:Danmark har myndighetene advart mot å kjøpe klær fra wish og ebay til barn pga alle kjemikaliene. 

Jeg får det opp som en Facebookreklame og har ikke små barn.

Hva skulle jeg søkt på? Horeklær til barn?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kan lett se for meg kardashians-kidsa i slike "antrekk"🤢

Anonymkode: 10ad4...93f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp barneutstyr fra slike sider, de er proppfull av kjemikalier som er ulovlig på norske marked. 

Anonymkode: d7f18...57e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjøp barneutstyr fra slike sider, de er proppfull av kjemikalier som er ulovlig på norske marked. 

Anonymkode: d7f18...57e

Og det er ganske sikkert barn som har sydd klærne også. 

Anonymkode: d813f...d76

• Liker 4
Skrevet
52 minutter siden, Rotemor skrev:

😂 

Nei, ikke vet jeg. Jeg ser bare at mine annonser fra wish stort sett ligner ting jeg har søkt på i andre nettbutikker (eks stellevesker, kostymer, sommertøy). Tenkte kanskje det kunne være en forklaring. Kanskje du har lest noen artikler om upassende barnetøy? 🤷‍♀️

Skrevet
55 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg fikk opp reklame fra wish på min facebook-side som var en falsk bæsj til å legge på doringen 😳😂 

(Nå begynner vi tydeligvis å bli så vant til målrettet reklame at vi blir fornærmet hvis det er helbom.)

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, Frostrose skrev:

😂

Nei, ikke vet jeg. Jeg ser bare at mine annonser fra wish stort sett ligner ting jeg har søkt på i andre nettbutikker (eks stellevesker, kostymer, sommertøy). Tenkte kanskje det kunne være en forklaring. Kanskje du har lest noen artikler om upassende barnetøy? 🤷‍♀️

Nei. Dette har ingenting med meg å gjøre😊

Skrevet
3 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg fikk opp reklame fra wish på min facebook-side som var en falsk bæsj til å legge på doringen 😳😂 

(Nå begynner vi tydeligvis å bli så vant til målrettet reklame at vi blir fornærmet hvis det er helbom.)

Hva hadde du søkt på da??

Hahaha 😉😉

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Rotemor skrev:

Hva hadde du søkt på da??

Hahaha 😉😉

Haha, det lurer jeg på også?! Kanskje jeg hadde lest en tråd på KG om forstoppelse? Close enough, tenkte ad-generatoren, give her poop. 🤣

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selger de ikke bikinier for barn i Norge? Mener liksom jeg har sett det. Er minst like mye seksualisering av barn som eksempelet på det øverste bildet. 

Anonymkode: 1f81e...fae

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selger de ikke bikinier for barn i Norge? Mener liksom jeg har sett det. Er minst like mye seksualisering av barn som eksempelet på det øverste bildet. 

Anonymkode: 1f81e...fae

Jeg er enig i at bikinitiopp er seksualiserende.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, buksa er stygg, men jeg ser ikke hvordan dette er seksualisering av barn. Toppen er søt, poseringen er barnlig og nusselig. Bikinier er heller ikke seksualisering av barn. 

Anonymkode: 967b2...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...