AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Jeg er så lei av den vanlige lunsjen min som består av knekkebrød med pålegg, noen ganger wraps og noen ganger omelett... Tenker å gå over til å lage smørbrød/sandwicher, men mangler inspirasjon til fyll! Noen som vil komme med tips? Må kunne holde seg bra i matpakke i noen timer. Anonymkode: 92acb...d3a
Fjellharen Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Hvitost, skinke, majones, salat og paprika. Eller egg, kaviar og majones.
Muskath Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Salater av forskjellig slag? Eggesalat, tunfisk- eller kyllingsalat. Ellers er det godt med roastbeef med litt remulade. Røkelaks er godt, smør skivene med kremost og legg på røkelaks, nam nam
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Jeg trodde det var en Ronjatråd, men det står jo ikke "smørbrødsandwich" i overskriften Anonymkode: 96ec8...8b2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Kok to egg, kutt i biter og bland med litt majones og karri. Vipps: hjemmelaget eggesalat som er nok til ca 3 skiver. Tomat i skiver+ruccola eller annen salat=nam. Anonymkode: 22e54...de1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Eggesalat er godt ja, men jeg bruker litt sitron i og uten karri. Er kjempegodt over noe kjøttpålegg. Salatblad og ost, paprika eller halve druer. Kan jo kombineres med skinke. Laks og eggerøre med gressløk. Anonymkode: b71dd...376
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Og tunfisk over salatblader og majones og en dråpe sitron. Anonymkode: b71dd...376
Brunhilde Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Pesto (i stedet for smør), stekt kyllingfilet, tomat og bønnespirer. Grov leverpostei med bacon og rødbeter Varmrøkt makrell
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 Kyllingpålegg (den fra Finsbråten som heter spicy kylling), skiver med ost, stekt bacon og majones! 😍 Anonymkode: 0e3f0...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå