Gå til innhold

Snøfrisk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan smaker egentlig kremosten fra Snøfrisk? Jeg er fristet til å prøve de ulike variantene, for ser der er så mange forskjellige på butikken. Men jeg har svært dårlig erfaring med geitemelk. Det virkelig det verste jeg har smakt, og når jeg har spist mat der det er geiteost eller geitemelk i maten så kjenner jeg det med en gang. :( Får en sur, ekkel ettersmak i tillegg som er vanskelig å få bort. Er denne smaken veldig tydelig i kremostene fra Snøfrisk også? Syns det er dumt Tine ikke har like stor variasjon i smaker når det gjelder de andre smøreostene de har.. 

Anonymkode: 1b81f...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes Snøfrisk er den beste kremosten, jeg kjøper den sjelden bare fordi den nesten aldri er på tilbud. Rart med smak, jeg liker geitemelk, chevre, saueost, brunost, det meste.

Anonymkode: 25c1f...464

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker snøfrisk godt, men min mann som ikke liker geitost liker ikke snøfrisk heller.

Det smaker av geitemelk. Jeg synes alle variantene er gode, men kjøper den originale, den har i det siste vært ok pris på, også kryddrer jeg gjerne med litt pepper :)

Anonymkode: f4970...163

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synd Tine ikke har like godt utvalg av smaker blant den andre typen kremost.. Jaja, står over Snøfrisk jeg da. Takler virkelig ikke geitemelk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker snøfrisk, men jeg kan ikke fordra Gudbrandsdalsost. 

Anonymkode: 4d2ea...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan smaker egentlig kremosten fra Snøfrisk? Jeg er fristet til å prøve de ulike variantene, for ser der er så mange forskjellige på butikken. Men jeg har svært dårlig erfaring med geitemelk. Det virkelig det verste jeg har smakt, og når jeg har spist mat der det er geiteost eller geitemelk i maten så kjenner jeg det med en gang. :( Får en sur, ekkel ettersmak i tillegg som er vanskelig å få bort. Er denne smaken veldig tydelig i kremostene fra Snøfrisk også? Syns det er dumt Tine ikke har like stor variasjon i smaker når det gjelder de andre smøreostene de har.. 

Smaker nesten likt med Tine sin naturell smelteost i små firkantede begre. Tror disse har 125 gram innhold. 

Anonymkode: 3e11c...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...