AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 Hvordan smaker egentlig kremosten fra Snøfrisk? Jeg er fristet til å prøve de ulike variantene, for ser der er så mange forskjellige på butikken. Men jeg har svært dårlig erfaring med geitemelk. Det virkelig det verste jeg har smakt, og når jeg har spist mat der det er geiteost eller geitemelk i maten så kjenner jeg det med en gang. Får en sur, ekkel ettersmak i tillegg som er vanskelig å få bort. Er denne smaken veldig tydelig i kremostene fra Snøfrisk også? Syns det er dumt Tine ikke har like stor variasjon i smaker når det gjelder de andre smøreostene de har.. Anonymkode: 1b81f...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 7. april 2019 #2 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg synes Snøfrisk er den beste kremosten, jeg kjøper den sjelden bare fordi den nesten aldri er på tilbud. Rart med smak, jeg liker geitemelk, chevre, saueost, brunost, det meste. Anonymkode: 25c1f...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg liker snøfrisk godt, men min mann som ikke liker geitost liker ikke snøfrisk heller. Det smaker av geitemelk. Jeg synes alle variantene er gode, men kjøper den originale, den har i det siste vært ok pris på, også kryddrer jeg gjerne med litt pepper Anonymkode: f4970...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Del Skrevet 8. april 2019 Synd Tine ikke har like godt utvalg av smaker blant den andre typen kremost.. Jaja, står over Snøfrisk jeg da. Takler virkelig ikke geitemelk. Anonymkode: 1b81f...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg elsker snøfrisk, men jeg kan ikke fordra Gudbrandsdalsost. Anonymkode: 4d2ea...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Del Skrevet 8. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan smaker egentlig kremosten fra Snøfrisk? Jeg er fristet til å prøve de ulike variantene, for ser der er så mange forskjellige på butikken. Men jeg har svært dårlig erfaring med geitemelk. Det virkelig det verste jeg har smakt, og når jeg har spist mat der det er geiteost eller geitemelk i maten så kjenner jeg det med en gang. Får en sur, ekkel ettersmak i tillegg som er vanskelig å få bort. Er denne smaken veldig tydelig i kremostene fra Snøfrisk også? Syns det er dumt Tine ikke har like stor variasjon i smaker når det gjelder de andre smøreostene de har.. Anonymkode: 1b81f...a51 Smaker nesten likt med Tine sin naturell smelteost i små firkantede begre. Tror disse har 125 gram innhold. Anonymkode: 3e11c...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå