Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ser dere ned på de som jobber som helsefagarbeider f.eks? eller renhold?

Anonymkode: 7e9dc...921

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et yrke er ærlig arbeid.

En som ikke gidder å jobbe derimot.. Det er noe annet.. 

Anonymkode: f9ac4...54c

• Liker 27
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Ser ikke ned på noen yrker. Eller jo blogger yrket klarer jeg ikke ta seriøst.

Endret av AthenaRavenLuna
La til noe
Skrevet

Nei, ser ikke ned på noen yrker. alle mennesker gjør det de selv vil, også gjør jeg det jeg vil i forhold til mine ambisjoner 

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter litt med å ta yrket influencer på alvor. 

• Liker 31
Skrevet

Hundefangere (hunder er dyrs jeg mener menneskers beste venn???)

Skrevet

Bloggere 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig mye til overs for bloggere, men ellers er alle yrker ærlige og gode yrker  som gir tak over hodet, klær på kroppen og mat på bordet. 

Anonymkode: d8999...321

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. NAV-ere derimot..

Anonymkode: 8a3df...3bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ned på noe som helst av ærlig arbeid som blir skattet på. Se ned på helsefagarbeidere og renholdsarbeidre? Jammen skulle vi fått slitt uten dem!

Anonymkode: ac607...c34

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Bloggere og influencere. 

Anonymkode: 46813...80c

• Liker 7
Skrevet

Ikke noen.

• Liker 1
Skrevet

Ingen. Så lenge folk har et arbeid og betaler skatt er alt vel. Det at jeg ser at et yrke har lavere status enn et annet betyr ikke at jeg ser ned på det.

Skrevet

Ser ikke ned på noen. Men det er ikke alle yrker jeg kan fatte og begripe at noen vil ha et yrke hvor målet er å bli kjent. Å være kjendis må være noe av det mer belastende. Men godt noen vil og takler det. Ellers hadde jeg ikke visst hvem JT og Einar er. For eksempel. 

• Liker 2
Skrevet

Bloggere/influensere

Gjest MizBiz
Skrevet

store deler av finansbransjen. eiendomsmeglere. selgere. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er et yrke/jobb jeg ser ned på, som jeg kan komme på akkurat nå, og det er de som driver med pelsdyroppdrett. 

Synes bloggere, influencere, youtubere og instagram-folk burde ikke tjene ekte penger, berømmelse og oppmerksomhet er nok lønn, fordi de selger ikke et talent eller et produkt, de selger seg selv. Synes det er kvalmende at disse folkene tjener mer enn helsefagarbeidere og lærere. Selv renholdere gir samfunnet og verden mer enn det en blogger gjør, og de tjener ikke en dritt i forhold til bloggerne. 

SELV renholdere? 

Det er youtubere med talent altså 🙂 sikkert noen av de andre også, men jeg følger ikke helt med på snnet enn tre youtubere. De fortjener pengene de har tjent. Syns det er helt ok at "vanlige folk" har mulighet til å komme seg opp og fram. Men de må ha et viktig budskap eller et talent. Det er jeg enig i. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser dere ned på de som jobber som helsefagarbeider f.eks? eller renhold?

Nei. Tror ikke jeg ser ned på noen sånn direkte, men jeg har lite til overs for journalister i tabloidmediene, psykiatere, direktører i helseforetak, idrettsutøvere, badevakter og sosionomer. 

Anonymkode: 95f81...570

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...