AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 ja kan du? er det unromalt og man må ha en diagnose for det? noen filmer er bare så bra at jeg må se de om igjen og om igjen. Anonymkode: 22126...daf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 7. april 2019 #2 Del Skrevet 7. april 2019 Diagnose for å se en film flere ganger? Øh. Nei 🙂 har sett noen filmer flere ganger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Del Skrevet 7. april 2019 I de fleste tilfeller NEI, men når det er gode disney filmer eller komedie eller sånn så er det ikke problem F.eks. "13 snart 30" "Freaky Friday" "charlie og sjokoladefaprikken" "matilde" "heksene" "knocked up" "se han snakker" Anonymkode: 84f8a...50a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Del Skrevet 7. april 2019 Ja. Ringenes Herre, veldig mange av Disneyfilmene, og Pirates of the Caribbean har jeg sett mange ganger. Gladiator, Blood Diamond, The Good, the Bad and the Ugly, Léon, og The Dark Knight har jeg sett en del ganger også. Jeg husker at jeg så POTC 1 og 3, Frozen og Rapunzel 2-3 ganger på en måned. Men ellers tar det oftest noen år før jeg gidder å se en film på nytt. Jeg er derimot gladere i å se serier flere ganger, blant annet Dexter, Breaking Bad, The Walking Dead, Spartacus, og Fargo. Anonymkode: a74e9...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aqua Skrevet 7. april 2019 #5 Del Skrevet 7. april 2019 Tror det er normalt. Jeg har en liten hang-up på mamma Mia 2 om dagen synes den er så koselig å ha på i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. april 2019 #6 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg har sett mange filmer mer enn en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neidr Skrevet 7. april 2019 #7 Del Skrevet 7. april 2019 Kan fint se samme filmen flere ganger, men ser den ikke flere gang etter hverandre, går gjerne noen år imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. april 2019 #8 Del Skrevet 7. april 2019 Ja, jeg kan se både serier og filmer flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bix Skrevet 7. april 2019 #9 Del Skrevet 7. april 2019 I et samfunn som vårt som er så frenetisk opptatt av å sette diagnoser på alt som avviker fra normalen - samtidig som man ironisk nok snakker om hvor viktig individualisme er - ville det ikke forundre meg om det også snart kom en diagnose for både dette, og den forbrytelsen det er å høre samme sang mer enn én gang ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #10 Del Skrevet 7. april 2019 8 minutter siden, Bix skrev: I et samfunn som vårt som er så frenetisk opptatt av å sette diagnoser på alt som avviker fra normalen - samtidig som man ironisk nok snakker om hvor viktig individualisme er - ville det ikke forundre meg om det også snart kom en diagnose for både dette, og den forbrytelsen det er å høre samme sang mer enn én gang ... Men dette avviker da ikke fra normalen. De fleste ser vel filmer om igjen. Det er mange som også ser serier om igjen. Anonymkode: 5ddc4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 7. april 2019 #11 Del Skrevet 7. april 2019 Nei, det avviker ikke fra normalen. Vet om mange som liker det. Selv så gjør jeg ikke det eller det vil si at det er noen filmer jeg ser igjen, men da går det endel tid mellom. Jeg klarer ikke å se samme filmen omigjen på kort tid. Synes at det ødelegger og gjør at jeg får en negativ opplevelse av en film jeg liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #12 Del Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Bix skrev: I et samfunn som vårt som er så frenetisk opptatt av å sette diagnoser på alt som avviker fra normalen - samtidig som man ironisk nok snakker om hvor viktig individualisme er - ville det ikke forundre meg om det også snart kom en diagnose for både dette, og den forbrytelsen det er å høre samme sang mer enn én gang ... Asperger.. Anonymkode: 22126...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. april 2019 #13 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Ja det kan jeg. Har sett mange filmer og serier flere ganger. Endret 7. april 2019 av Aragorn ll Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaga Skrevet 7. april 2019 #14 Del Skrevet 7. april 2019 Ja jeg har sett filmer flere ganger ja. 😊 Er nok ingen diagnose man har. Er nok helt normalt vil jeg tro. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #15 Del Skrevet 8. april 2019 Ja, det kan jeg. Jeg ser ikke så mye på film, men serier. Jeg har noen serier som jeg ser på flere ganger. Kan også noen ganger finne spesielle episoder som jeg liker ekstra godt og ser bare på dem. Jeg liker også å vite hva som skjer på slutten av en film, serie eller bok. Jeg føler jeg klarer å følge bedre med da. Men jeg har forstått at jeg er ganske alene om det. Folk får jo helt hysterisk anfall av spoilere. Men jeg elsker det. Jeg har såpass antenner at jeg ikke spoiler for folk altså. Anonymkode: 2f83e...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #16 Del Skrevet 8. april 2019 Love Acually ❤ Anonymkode: 2ae70...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #17 Del Skrevet 8. april 2019 Alle filmene jeg liker godt ser jeg som regel flere ganger. Mange serier også. Eventuelt enkeltepisoder fra serier jeg liker spesielt godt. Det er koselig, synes jeg. Som å sette på en CD du har hørt flere ganger før. Man vet jo hva som skjer, men legger merke til andre ting, ser det for kosens og stemningens skyld, osv. Anonymkode: 587c5...6a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #18 Del Skrevet 9. april 2019 På 8.4.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev: Asperger.. Anonymkode: 22126...daf Hva faen?! Anonymkode: ee9b7...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #19 Del Skrevet 9. april 2019 På 7.4.2019 den 20.42, AnonymBruker skrev: ja kan du? er det unromalt og man må ha en diagnose for det? noen filmer er bare så bra at jeg må se de om igjen og om igjen. Anonymkode: 22126...daf Hva prøver du med denne tråden?! Anonymkode: ee9b7...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #20 Del Skrevet 9. april 2019 På 7.4.2019 den 20.42, AnonymBruker skrev: ja kan du? er det unromalt og man må ha en diagnose for det? noen filmer er bare så bra at jeg må se de om igjen og om igjen. Anonymkode: 22126...daf På 8.4.2019 den 0.23, AnonymBruker skrev: Asperger.. Anonymkode: 22126...daf Anonymkode: ee9b7...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå