Gå til innhold

Tror dere kommunale boliger blir overvåket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere ? Har tenkt litt på det den siste tiden. Mange som bor i kommunale boliger har ikke jobb så da vet man jo ikke hva de gjør om dagene. Tror dere man blir overvåket gjennom internett feks? 

Anonymkode: 2545d...7c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du psykotisk?

Anonymkode: 4e6ca...bb9

• Liker 5
Skrevet

Tror du burde ta kontakt med noen, feks en psykiatrisk sykepleier og snakke om slike tanker TS. 

• Liker 3
Skrevet

Tror nok du kan slappe helt av, hvis det var overvåket ville kriminaliteten i boligene vært dempet betraktelig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de fleste inkl. Nav og kommunalt ansatte gir faen i de som bor i kommunal bolig. 

Anonymkode: 7b4d6...554

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere ? Har tenkt litt på det den siste tiden. Mange som bor i kommunale boliger har ikke jobb så da vet man jo ikke hva de gjør om dagene. Tror dere man blir overvåket gjennom internett feks? 

Anonymkode: 2545d...7c7

Kan være de har ip-adressen og sjekker aktiviteten og hva vi søker på.

Anonymkode: 5ca87...604

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor lite både kommune og politi blander seg opp i hva beboerne finner på, evt. unnlater seg å gjøre, så er det ingen sjanse i havet for at de blir overvåket. Har du prøvd å klage på en nabo som bor i kommunal bolig noen gang? Du blir pent nødt til å flytte selv om du vil ha en endring. 

Anonymkode: 66762...31f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vi alle blir overvåket.

Anonymkode: 66aa1...d49

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Absolutt ikke. 

Anonymkode: 640e6...c3d

Gjest Kjevla
Skrevet

Det er mulig. Vi blir alle det til en viss grad. Hadde ikke overrasket meg om det var spesielt fokus på enkelte, men har aldri hørt om det til nå.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være de har ip-adressen og sjekker aktiviteten og hva vi søker på.

Anonymkode: 5ca87...604

Herregud. Skaff deg psykiatrisk hjelp. Du er psykotisk og paranoid.

Anonymkode: 97750...ebb

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, Pan said:

Tror nok du kan slappe helt av, hvis det var overvåket ville kriminaliteten i boligene vært dempet betraktelig.

19 hours ago, AnonymBruker said:

Med tanke på hvor lite både kommune og politi blander seg opp i hva beboerne finner på, evt. unnlater seg å gjøre, så er det ingen sjanse i havet for at de blir overvåket. Har du prøvd å klage på en nabo som bor i kommunal bolig noen gang? Du blir pent nødt til å flytte selv om du vil ha en endring. 

Anonymkode: 66762...31f

Gode poenger her, som jeg kan si meg enig i p.g.a. personlig erfaring.

De som bor i kommunale boliger blir ikke overvåket nei, men jeg har møtt enkelte som tror det likevel. De har da brukt(mye) stoffer som gjør dem paranoide, typisk amfetamin; selv tror de at de blir overvåket fordi de bruker amfetamin.

Sånn angst er vondt å streve med, TS, noen ganger går det over av seg selv mens andre ganger blir det for mye for deg alene å takle. Gå til legen din og be om hjelp til dette om det blir uoverkommelig.

Anonymkode: 2f3b8...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...