AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Jeg er så trist. Jeg ble misbrukt som liten av nært familiemedlem, og fikk som voksen en skikkelig reaksjon i form av depresjon/ptsd. Jeg brydde meg ikke om stort i den tiden, og forsøkte ta mitt eget liv og ruset meg i en liten periode. Alt var... Så. Vondt. Men så.. kjempet jeg bein hardt i terapi, og lever i dag et totalt nytt liv. Med både barn mann, hus og jobb. Men jeg er fortsatt utstøtt av familien pga. perioden jeg fortalte om. Dette gjør så inderlig vondt. Jeg føler jeg blir straffet for en reaksjon jeg fikk fordi jeg hadde det bare så inderlig vondt. Er det bare sånn som dette jeg må forvente meg at det blir? Eller er det noen som har blitt møtt med kjærlighet fra familen? Anonymkode: fcada...f12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Har du selv prøvd å ta kontakt, forklare hva som skjedde og at ting nå er annerledes? Føler veldig ofte at mennesker som føler seg utstøtt, selv ikke prøver å gjøre noe for å få opp kontakten igjen. Som om det skal være opp til alle andre å ta skrittet. Anonymkode: 95e6f...294 1
Tatja Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Du kan jo ha brent noen broer da du hadde din utagerende periode. Vanligvis vil vel forholdet til foreldre/søsken uansett la seg reparere, men ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så trist. Jeg ble misbrukt som liten av nært familiemedlem, og fikk som voksen en skikkelig reaksjon i form av depresjon/ptsd. Jeg brydde meg ikke om stort i den tiden, og forsøkte ta mitt eget liv og ruset meg i en liten periode. Alt var... Så. Vondt. Men så.. kjempet jeg bein hardt i terapi, og lever i dag et totalt nytt liv. Med både barn mann, hus og jobb. Men jeg er fortsatt utstøtt av familien pga. perioden jeg fortalte om. Dette gjør så inderlig vondt. Jeg føler jeg blir straffet for en reaksjon jeg fikk fordi jeg hadde det bare så inderlig vondt. Er det bare sånn som dette jeg må forvente meg at det blir? Eller er det noen som har blitt møtt med kjærlighet fra familen? Anonymkode: fcada...f12 Dette høres ærlig talt som du har det veldig mye bedre uten denne "familien" din... Anonymkode: 35aff...236
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Det er helt forferdelig at familien din utstøtte deg når du trengte de mer enn noen gang. Reaksjonen din er fullstendig normal, det er vanlig å fortrenge seksuelt misbruk, særlig når det er noe man ble utsatt for som barn, og senreaksjoner er helt normalt. Du er så utrolig sterk og flink som kom deg gjennom det, og du fortjener bedre enn det familien din vil gi deg. Jeg er skikkelig stolt av deg, og det bør de også være. Du har gått igjennom det verste et menneske kan oppleve og har kommet deg ut av det som et velfungerende, oppegående menneske! Det er så bra! Anonymkode: 181f6...061 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt forferdelig at familien din utstøtte deg når du trengte de mer enn noen gang. Reaksjonen din er fullstendig normal, det er vanlig å fortrenge seksuelt misbruk, særlig når det er noe man ble utsatt for som barn, og senreaksjoner er helt normalt. Du er så utrolig sterk og flink som kom deg gjennom det, og du fortjener bedre enn det familien din vil gi deg. Jeg er skikkelig stolt av deg, og det bør de også være. Du har gått igjennom det verste et menneske kan oppleve og har kommet deg ut av det som et velfungerende, oppegående menneske! Det er så bra! Anonymkode: 181f6...061 Tusen hjertelig takk for disse ordene. Du aner ikke hvor mye det betydde for meg ❤️ Anonymkode: fcada...f12 1
Gjest Nina1975 Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 Han som misbrukte deg, ble han dømt? Er det mulig at de tror på han og ikke deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå