Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får ikke de svarene du ønsker deg?

Anonymkode: 6076c...7ef

Jeg skrev i HI at svar av denne typen kunne folk bare spare seg! Men neida, noen må presse fram hvor lite overfladiske de er og hvor rause de selv er mot andre hele tiden. Ok.

Anonymkode: 52681...369

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet jeg at noen er penere enn meg egentlig? Det er ikke akkurat slik at alle menn har blitt single så fort de var i nærheten av meg. Husk også at oppførsel spiller en rolle. Jeg vet jeg er pen, jeg har vært stoppet av modellbyråer, jeg har fått komplimenter fra andre jenter/kvinner som er litt eldre eller var anti-mobbere og mer selvsikre. Jeg har tiltrukket meg menn uansett hvor jeg gikk (nå som vi er såpass modne er det ikke like heftig lenger). Jeg ser i speilet og på bilder at jeg er pen. 
Men, oppførselen min kan nok degradere litt. Jeg har adhd og moderat depresjon, altså føler jeg meg ikke særlig elegant. jeg har veldig dårlig selvtillit og er alltid sur på meg selv. Jeg sammenlikner meg med hva andre får til og føler meg konstant som et null. 
Jeg sminker meg heller veldig sjelden! Jeg vet ikke hvor pen man egentlig er uten sminke ? Er det egentlig mulig å være pen totalt uten sminke? Ingen får sjokk, for de er vant med å se meg slik. Jeg har veldig fin hud, så det er ingen kviser å dekke. 

Før, mens jeg var i tenårene, så kunne jeg stirre på de. Jeg klarte ikke å la være å se på folk. Prøvde å se om det var ekte eller noe juks. 

Anonymkode: ae18e...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev i HI at svar av denne typen kunne folk bare spare seg! Men neida, noen må presse fram hvor lite overfladiske de er og hvor rause de selv er mot andre hele tiden. Ok.

Så folk skulle ikke svare ærlig 🤣

Anonymkode: 4c51e...a39

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ser det samme. 
Merkelig at alle her er så rause og ikke overfladiske i det hele tatt, så fort et tema blir tatt opp. 
INGEN her bryr seg om utseende og kropp, det er det indre som teller....men likevel må folk legge ut bilde av seg og spørre "er denne kroppen bra nok" ? :P elegant etterfulgt av at folk svarer "flotte kvinnelige former. en sunn kropp som ser fantastisk ut"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ser det samme. 
Merkelig at alle her er så rause og ikke overfladiske i det hele tatt, så fort et tema blir tatt opp. 
INGEN her bryr seg om utseende og kropp, det er det indre som teller....men likevel må folk legge ut bilde av seg og spørre "er denne kroppen bra nok" ? :P elegant etterfulgt av at folk svarer "flotte kvinnelige former. en sunn kropp som ser fantastisk ut"

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% ærlig når jeg sier at jeg ikke føler sjalusi, hat, selvhat osv. Jeg tenker ingen negative tanker, hverken om meg selv eller de kvinnene som er penere enn meg selv. Jeg tror noen tenker slike tanker fordi de er usikre på seg selv og sin egen attraktivitet kanskje. Men selv sliter jeg med selvtillit og selvbildet mitt, selv om jeg vet at jeg egentlig er pen. Fordi jeg sliter litt selv er det vanskelig å se objektivt hvor attraktiv jeg er. Tror de fleste ville ha plassert meg som 7 eller kanskje 8.

Anonymkode: a86c8...8ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nok en tendens til å se litt mer på dem og beundre de, tror man ofte har en sånn overfladisk tendens til å bli trukket mot de pene sånn i førsteinntrykksfasen.

Hvis de viser seg å virke som et oppegående og godt menneske så liker jeg dem, og unner dem også utseendet.

Hvis de virker som et dårlig menneske derimot kan jeg bli veldig irritert, og føler de "fortjener" ikke å se bra ut når de ikke oppfører seg bra.

Litt barnslig av meg, jeg vet.

Anonymkode: 6b4bd...ae3

Skrevet

Jeg beundrer dem og lurer på hvordan de ser ut nakne.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg ser det samme. 

Det kan kanskje tenkes at de som har problemer med mennesker som er penere enn dem lar være å svare av frykt for å virke sjalu og usympatiske? 

AnonymBruker
Skrevet

Eneste situasjonen jeg føler avsky imot en person jeg finner penere enn meg er hvis det er den nye dama til eksen min som jeg ikke er over e.l. 

Anonymkode: 269a9...8c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Setter meg gjerne ved siden av dem på bussen jeg :) Men så er jeg både selvsikker og bifil :laugh:

Anonymkode: c7d24...cec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som er så objektivt pene at ikke noen andre er penere. 

Anonymkode: b2e4c...343

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle er like overfladiske og tanketomme. Det er mye mer ved et menneske enn utseende. Jeg har veldig vakre venninner, som har opplevd mye vondt, jeg er glad i dem. Men slikt bryr ikke en overfladisk asshole seg om. Nei, da handler det om konkurranse på pulingsmarkedet. Snakk om trist virkelighet. 

Anonymkode: 48559...d51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil man ikke sette seg ved siden Av en pen person på bussen? 

Anonymkode: 85ab1...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg behandler dem ikke noe annerledes, de skal da hverken få fordeler eller svi for at de har vært heldig med genene. Jeg syns dog det er irriterende når de som er veldig pene får fordeler av det, men da blir jeg irritert på de som gir dem fordelene. 

Anonymkode: c4b42...444

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sjelden noen god ide å starte en tråd der du bestemmer på forhånd hva folk skal mene. 

Anonymkode: 7b458...857

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil man ikke sette seg ved siden Av en pen person på bussen? 

Anonymkode: 85ab1...6cf

Dette lurer jeg også på, jeg kjenner meg igjen i å selv aktivt ha unngått å gjøre det.

Anonymkode: 7e9ee...3c7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette lurer jeg også på, jeg kjenner meg igjen i å selv aktivt ha unngått å gjøre det.

Anonymkode: 7e9ee...3c7

Jeg blir i hvert fall sjeleglad hvis jeg finner en sitteplass på bussen.

Anonymkode: 7b458...857

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bli litt fasinert med det samme. Litt på samme måte som når man ser en slående vakker solnedgang eller noe. Men utover det blir personligheten det avgjørende når det er samme kjønn. Innpakningen er liksom ikke så fryktelig interresant. Men som en annen nevner: det er skikkelig kjipt om en eks man ikke er ferdig med finner en dame som er penere enn selv og tillegg grei. Den svir. 

Anonymkode: 4c3e3...395

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Hvis jeg ser en fyr som er kjekk og jeg får inntrykk av at han ikke er usikker på seg selv eller sin seksualitet kan jeg finne på å si at "fy faen kompis, nå var du kjekk" uten å tenke noe mer over det. Det å føle meg usikker rundt andre menn som er høyere, kjekkere eller smartere enn meg har jeg slutta med for lengst. Velger heller å tenke at det er bra for de at de er sånn, så får jeg heller fokusere på meg selv og være fornøyd med den jeg er.

Gjest theTitanic
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan oppfører du deg rundt mennesker av samme kjønn som er penere enn deg? Hvordan får det deg til å føle deg? Merker du noen forskjellsbehandling på dere? Hvordan påvirker det deg?

Ikke kom med svadaen om at du ikke greier å se at noen er penere enn deg selv, eller at du ikke bryr deg om sånt. Forskning viser at vi måler hverandre hele tiden, og at skjønnhet er en mye mer objektiv standard enn hva vi liker å late som. Det er også bevist at vi helst ikke setter oss ved siden av veldig vakre mennesker på bussen, og at man tilskriver vakre mennesker flere positive egenskaper.

Mange er penere enn meg. Skulle gjerne vært vakrere. Men kan ikke henge meg opp i det. Jeg ville følt på det om jeg er interessert i en mann og en mye penere jente også vil ha ham. Det hadde ikke vært noen boost for selvtilliten. Jeg er vanlig, og de aller fleste av oss havner i den kategorien, med alle feil og mangler det innebærer. Og nei, tenker ikke på det om jeg setter meg ved siden av en mye penere dame på bussen. Tenker ikke over at andre på bussen ville sammenlignet oss. Og hadde de gjort ; hvorfor skulle jeg brydd meg om hva de syntes? Jeg er ikke interessert i dem og ser dem mest sannsynlig aldri igjen. 

Jeg ville riktignok brydd meg om jeg satt ved siden av en veldig pen dame naken i en badstue. Jeg har født tre barn og det setter jo sitt preg. 

De aller fleste kvinner har noe å utsette på seg selv, for sånn er vi skapt. Kritiske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...