Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er veldig stressa nå og håper noen kan hjelpe meg. Jeg har tatt opp noen fag som privatist for å forbedre karakterer. Tok fag jeg har hatt tidligere i tillegg ett realfag jeg ikke hadde fra før. Trodde jeg trengte et helt nytt vitnemål og gikk til min gamle videregående skole for å få dette. Der ble jeg spurt om mitt elektroniske vitnemål skulle slettes, hvorpå jeg svarte ja (for jeg trodde det måtte det, siden jeg nå hadde et nytt).

Ser jo nå at jeg har misforstått! Om jeg har forstått riktig nå, skulle jeg egentlig bare tatt bilde av kompetansebeviset mitt og lastet det opp. Ikke noe mer. Men nå har jeg til og med fått mitt elektroniske vitnemål slettet og jeg kjenner at jeg er superstressa over situasjonen! 

Har tatt bilde av mitt "nye" vitnemål og lastet det opp, men klarer ikke helt å slå meg til ro med at det vil være ok. Er usikker på hvor strenge Samordna er på bildekvaliteten. Synes selv bildet er klart, men vet ikke hva som er deres standard. Så nå er jeg veldig redd for at jeg ikke kommer inn på studiet jeg har jobbet i årevis for å komme inn på bare fordi jeg har misforstått.

Kan jeg kontakte min gamle videregående skole og be de laste opp mitt tidligere vitnemål på nytt? Går det an? Eller er det helt slettet av systemet deres? :( 

Lurer også på (i tilfelle vgs ikke får lastet opp mitt gamle elektroniske vitnemål på nytt) om det er tilstrekkelig å ta bilde av mitt nye vitnemål? Hvor streng er de på bildekvalitet? Synes selv bildet er klart nok, man ser navnet mitt, fødselsnummer, karakterene og fag og kodene til fag + underskrift. Men blir likevel så usikker... 

Håper virkelig noen her inne kan svare meg på dette.

Anonymkode: 02b8a...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...