Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet?

Om jeg har eggløsning i morgen, har sex i kveld kl 23 og igjen i morgen kveld kl 23, er det da nok?

Vi har som regel sex etter barna har lagt seg og vi selv legger oss.

Anonymkode: b4193...991

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet?

Om jeg har eggløsning i morgen, har sex i kveld kl 23 og igjen i morgen kveld kl 23, er det da nok?

Vi har som regel sex etter barna har lagt seg og vi selv legger oss.

EL er individuelt for alle. Det kan komme når som helst på døgnet. 

Er du sikker på at du har EL i morgen? Hvis ja, så er det nok å ha sex i dag og i morgen :) 

Anonymkode: 01d79...3d7

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

EL er individuelt for alle. Det kan komme når som helst på døgnet. 

Er du sikker på at du har EL i morgen? Hvis ja, så er det nok å ha sex i dag og i morgen :) 

Jeg temper med både pearly og bruker fertilityfriend, skal ha eggløsning i løpet av de tre neste dagene.

At jeg brukte morgendagen var bare som et eksempel:) vi tenker å ha sex hver dag frem til fredag, for å være sikker. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selve eggløsningen er gjort på 15-20 min og ser slik ut

A4A8157C-8631-4F78-B1F2-32AE1A1D4EA8.jpeg.8f80dc6464b56dc8901bddb96c9d825d.jpeg

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7447942.stm

Anonymkode: e0a14...e19

Skvatt når jeg så dette bildet 😂 første jeg så.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selve eggløsningen er gjort på 15-20 min og ser slik ut

A4A8157C-8631-4F78-B1F2-32AE1A1D4EA8.jpeg.8f80dc6464b56dc8901bddb96c9d825d.jpeg

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7447942.stm

Anonymkode: e0a14...e19

Wow! Det har jeg aldri sett før! Ee det lille gule egget? Så kult! Takk!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg temper med både pearly og bruker fertilityfriend, skal ha eggløsning i løpet av de tre neste dagene.

At jeg brukte morgendagen var bare som et eksempel:) vi tenker å ha sex hver dag frem til fredag, for å være sikker. 

Lurt. Om mannen har normal/god sperm skal da ha lite å si. Da er det bare å kjøre på. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurt. Om mannen har normal/god sperm skal da ha lite å si. Da er det bare å kjøre på. 

Han fikk beskjed om at den var i tipp topp form, så da er det evt meg det beror på.

Alltid spurt meg selv: om begge er friske, altså alt skal være normalt og bra, man treffer eggløsning, hvorfor blir man da ikke gravid.

Skjønner at det er maaaange faktorer som spiller inn, men allikevel rart å tenke på

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk beskjed om at den var i tipp topp form, så da er det evt meg det beror på.

Alltid spurt meg selv: om begge er friske, altså alt skal være normalt og bra, man treffer eggløsning, hvorfor blir man da ikke gravid.

Skjønner at det er maaaange faktorer som spiller inn, men allikevel rart å tenke på

Helt enig :) Tenker sånn selv. Kjenner ett par som har tipp topp alt, men er på år 2 å ingen baby :( 

Er utrolig merkelig, men det bare klaffer ikke å da er du utrolig uheldig. De skal gå igang med IVF. Hun har sjekket alt, men ingenting er galt alt er strålende. Det må være utrolig frustrerende. Er som du sier så utrolig mange faktorer som spiller inn. Det er 25% sjanse for å bli gravid hver gang om alt er normalt, og tydeligvis er det noen som bare ikke treffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...