Gå til innhold

Sverige er nå det landet i Europa med mest kriminalitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok en gåte😂. Fatter ikke hva det kan komme av...

Anonymkode: 1930a...b78

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Lurer du virkelig på hvorfor....😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi kan le. Eller vi kan gråte. Sverige er bare i teten av påtvungne endringer, som ganske snart også rammer oss.

Anonymkode: 3c17c...aba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke bo i norge når jeg er ferdig i arbeidslivet hvertfall! Orker ikke tanken på hvordan det kan bli her, samt vinter i tillegg. Dårlig helsevesen også.

Anonymkode: 6ab71...c43

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Catalina Culès said:

Lurer du virkelig på hvorfor....😂

😁

Hva er det som kjennetegner landene nederst på listen?

Anonymkode: f3d21...2d5

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😁

Hva er det som kjennetegner landene nederst på listen?

Lite innvandring  😉

AnonymBruker
Skrevet

Syns flere skal følge Sveriges gode eksempel på solidaritet.

1509156111488.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette går nok nøyaktig samme vei i Norge også. Bare vent og se...        

Hva forventer dere egentligmed slike politikere ?              

Anonymkode: d5ddb...044

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke løser problemer blir det slik.

Stengte grenser å full stopp av innvandring er en god start. Samt sende ut alle som ikke er i arbeid, går på nav, er fengslet, kriminelle. Alle ikke-norske altså.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke bo i norge når jeg er ferdig i arbeidslivet hvertfall! Orker ikke tanken på hvordan det kan bli her, samt vinter i tillegg. Dårlig helsevesen også.

Tror mange tenker som deg, trygt og god,t og den fæle virkeligheten på avstand, var det vi hadde før. Det går mange år før vi er fullstendig bankerott som nasjon, først da får vi gamle Norge tilbake. Det blir etter alle nålevendes tid. Disse årene, vil historisk sett, bli husket som den store festen, hvor lottomillionæren inviterte alle sine nye venner.

Anonymkode: 88269...a76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns flere skal følge Sveriges gode eksempel på solidaritet.

1509156111488.png

Det der kommer jo aldri til å skje og det vet jo alle. Israel er for jøder, og bare jøder. Jødene får ha sin egen etnostat, men det er det ingen andre som får lov til å ha! Kinesere får ha Kina, japanere får ha Japan, nigerianere får ha Nigeria, men ikke søren om europeere skal ha rett til sitt eget land, og ha det for seg selv. Da er de "white supremacists" og forferdelige mennesker. Polen og Ungarn feks får så mye pes for å ikke åpne grensene sine. Får Israel det samme? nei! Peser Israel USA for å bygge en mur? Ja. Har Israel sin egen mur? Ja. Dobbeltmoral much. Diversety for the, but not for me.

Anonymkode: 126bb...d59

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan sammenligne Kristiansand, som visstnok er Kriminalitetens høyborg i Norge, med Bucuresti og vips https://www.numbeo.com/crime/compare_cities.jsp?country1=Norway&country2=Romania&city1=Kristiansand&city2=Bucharest&tracking=getDispatchComparison

= la oss alle flytte til Romanias trygge hovedstad, så vi kan slappe av og ikke trenge å passe på å bli robbet, biltyverier, narkotrafikk og slik at vi kan gå trygt ute om natta. 

- ikke jeg da, jeg er jo nordlending og vi er ikke kriminelle, bare dere stakkarne sørpå.. 😉

Edit.. må visst gi meg på det siste, Bucharest er i følge statistikken, tryggere enn Bodø https://www.numbeo.com/crime/compare_cities.jsp?country1=Romania&country2=Norway&city1=Bucharest&city2=Bodo&tracking=getDispatchComparison

Endret av absinthia
Skrevet

Hvis det er innvandring som gir kriminalitet,  er det jo rart at Tyskland og Spania ligger så lavt.....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, tirben said:

Hvis det er innvandring som gir kriminalitet,  er det jo rart at Tyskland og Spania ligger så lavt.....

Hva har skjedd i Sverige siden svenskene har blitt på kriminelle?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, tirben said:

Å sammenligne land sier lite, trender over tiår sier mye mer.

Anonymkode: e05f5...bae

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jo at det er en fast brun gjeng på KG så jeg regnet jo med at noen ville tolke dette som et problem knyttet til innvandring. Men jeg ser ikke denne sammenhengen tydlig i denne statistikken.. Det er mange land med langt høyere innvandring enn Sverige som ligger langt nede på lista. Jeg tenker derfor primært at det har lite med innvandring å gjøre. Hvis det har noe med innvandring å gjøre så må i så tilfelle poenget være at noen løser utfordringene dårligere enn andre. Dermed er ikke løsningen å stoppe innvandringen men heller å få til en bedre integrasjon.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...