Gå til innhold

Pris for hundepass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva pleier dere å betale folk for hundepass? Jeg trenger pass for min golden retriever i 2 uker når jeg reiser bort, hva vil være en grei pris å tilby noen for dette? 

Anonymkode: 8e6a1...97c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg passer hunder nå og da. Tar 200 for en natt, 500 for en helg (fredag til søndag) og 1000 for en uke. 

Anonymkode: cb0ab...46f

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også laste ned appen: Pawshake. Jeg har ikke brukt den enda, men tenker å gjøre det neste gang jeg trenger dyrepass. Man kan lese anbefalinger også, så man vet at dyrepasseren er flink og er en dyrevenn. 😄 De fleste tar samme prIser som AB over meg.

Anonymkode: bd26d...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på om det er "profesjonelle" eller folk du kjenner. De fleste hundehoteller tar rundt 500 kr per dag, så du bør betale halvparten av det, minst. Syns priseksemplet lenger opp her virket rimelig og omkring det folk betaler

Anonymkode: 5996e...dbf

AnonymBruker
Skrevet

For to uker hadde jeg tatt 1000-1500 kr ish.

Anonymkode: f47a1...50a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg passer hunder nå og da. Tar 200 for en natt, 500 for en helg (fredag til søndag) og 1000 for en uke. 

Anonymkode: cb0ab...46f

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også laste ned appen: Pawshake. Jeg har ikke brukt den enda, men tenker å gjøre det neste gang jeg trenger dyrepass. Man kan lese anbefalinger også, så man vet at dyrepasseren er flink og er en dyrevenn. 😄 De fleste tar samme prIser som AB over meg.

Anonymkode: bd26d...f7e

Takk for svar, jeg lastet ned Pawshake og er allerede i kontakt med noen, lurt opplegg☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naboens tenåring så til mine katter noen dager i fjor sommer. Kattene var ute og kunne gå inn i vedskjulet, hun fylte på mat og vann en gang i døgnet i 3 dager. Jeg betalte henne 1000kr for det. Mange fikk sjokk da jeg fortalte det, men det ville kostet mye mer å innlosjere de på kennel.

Skulle hun passet kattene som i å ha de hjemme hos seg eller vært her hos meg ville jeg ikke gitt noe mindre enn minimum 13-1400kr pr uke.

Har også en liten rolig hund, den har jeg som oftest med meg overalt. Har aldri betalt for pass, har som oftest passet andre sin hund en annen gang som «betaling». Men skulle jeg hatt noen til å passe en hund på størrelse med en golden ville jeg ihvertfall betalt 2000kr pr uke. Det samme ville jeg nok tatt betalt selv for en hund av den størrelsen hvis eieren ikke kunne passet min hund senere. Det er et stort ansvar å passe andres dyr. Det skal etter min mening lønnes deretter. Det er mange ganger så dyrt å plassere de på dyrepensjonat.

Anonymkode: 6a810...85b

• Liker 2
Gjest LaptopPute
Skrevet

Noen her som har vært hundepasser på PawShake og har noen erfaringer å dele?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har meldt meg som hundepasser hos Dogbuddy. Ikke vært der mer enn noen dager enda, men virker som et bra opplegg. For 2 uker ville jeg nok gått ned i døgnpris, kanskje 2000 kr? 

Anonymkode: 81a29...65f

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboens tenåring så til mine katter noen dager i fjor sommer. Kattene var ute og kunne gå inn i vedskjulet, hun fylte på mat og vann en gang i døgnet i 3 dager. Jeg betalte henne 1000kr for det. Mange fikk sjokk da jeg fortalte det, men det ville kostet mye mer å innlosjere de på kennel.

Skulle hun passet kattene som i å ha de hjemme hos seg eller vært her hos meg ville jeg ikke gitt noe mindre enn minimum 13-1400kr pr uke.

Har også en liten rolig hund, den har jeg som oftest med meg overalt. Har aldri betalt for pass, har som oftest passet andre sin hund en annen gang som «betaling». Men skulle jeg hatt noen til å passe en hund på størrelse med en golden ville jeg ihvertfall betalt 2000kr pr uke. Det samme ville jeg nok tatt betalt selv for en hund av den størrelsen hvis eieren ikke kunne passet min hund senere. Det er et stort ansvar å passe andres dyr. Det skal etter min mening lønnes deretter. Det er mange ganger så dyrt å plassere de på dyrepensjonat.

Anonymkode: 6a810...85b

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har meldt meg som hundepasser hos Dogbuddy. Ikke vært der mer enn noen dager enda, men virker som et bra opplegg. For 2 uker ville jeg nok gått ned i døgnpris, kanskje 2000 kr? 

Anonymkode: 81a29...65f

Ja, jeg har tilbudt denne personen 2500kr og det var ganske greit for begge parter😆 Har 2 kaniner også hvor personen ønsket 1500kr for passet, ble litt overraska at det nesten kostet samme som hundepasset, noen som har noe å tilføye ang det også? Jeg betaler jo selvfølgelig det jeg må for pålitelig dyrepass, men har ikke hatt de på pass før så er litt usikker der også.🤔

er dogbuddy lignende som Pawshake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...