AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Noen som har tips til kaloririk mat? Frokost og lunsj. Anonymkode: 7ff3e...5e6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Egg, bacon, bønner og brød. Ostesmørbrød. Vafler/pannekaker.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Nøtter, majones, avokado, oliven, ost av alle slag, peanøttsmør, syltetøy, dressinger, rømme, egg, ribberrull, fleskepølse (smaker overraskende godt) mye ekte smør på brødet. Salat kan få skikkelig mange kalorier med de rette ingrediensene. Brødskriver og baguetter med kaloririkt pålegg i generøse mengder. Merk at grovt og fint brød har samme kaloriinnhold, du får ikke flere kalorier av loff. Lurt å slenge på litt kalorifattige ting som smaker godt og da, for helhetens skyld, bare ikke for mye. Anonymkode: fb28c...806
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 Jeg anbefaler rett og slett å ikke være så tafatt. Du kan sjekke selv hvor mange kalorier det er i matvarer, på etiketten eller matvaretabellen.no. Anonymkode: ba56d...9c7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #5 Skrevet 7. april 2019 Alt på Mat Fra Bunnengruppa på Facebook. Der er de fleste middagene på mellom 1000 og 2000 kcal pr porsjon... Anonymkode: 05e35...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #6 Skrevet 7. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler rett og slett å ikke være så tafatt. Du kan sjekke selv hvor mange kalorier det er i matvarer, på etiketten eller matvaretabellen.no. Anonymkode: ba56d...9c7 -TS Jeg vet jo det. Jeg tenkte mer på matretter i sin helhet, siden jeg ikke er så oppfinnsom og har over lengre tid hatt et veldig innsnevret kosthold Anonymkode: 7ff3e...5e6
Fruktninja Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt på Mat Fra Bunnengruppa på Facebook. Der er de fleste middagene på mellom 1000 og 2000 kcal pr porsjon... Anonymkode: 05e35...4cd Men nå skal det jo koste 300kr/året å være på den Facebook-gruppa da... over til spørsmålet ditt: er det ernæring som er hovedmålet ditt, eller vektoppgang? Hva liker du å spise til frokost/lunch?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 5 minutter siden, Fruktninja skrev: Men nå skal det jo koste 300kr/året å være på den Facebook-gruppa da... over til spørsmålet ditt: er det ernæring som er hovedmålet ditt, eller vektoppgang? Hva liker du å spise til frokost/lunch? Ikke den ordinære gruppa, bare VIP avdelingen de vil ha betalt for.......ellers så er det jo bare å ta en titt i bloggen.... Anonymkode: fbd01...ace
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #9 Skrevet 8. april 2019 23 timer siden, Fruktninja skrev: Men nå skal det jo koste 300kr/året å være på den Facebook-gruppa da... over til spørsmålet ditt: er det ernæring som er hovedmålet ditt, eller vektoppgang? Hva liker du å spise til frokost/lunch? TS her Egentlig begge deler 😅 jeg trenger å få i meg non næring. Men det skal jeg nok klare å finne ut. Men trenger tips /ideer til hva jeg kan ha som frokost og lunsj som inneholder en del kalorier. Jeg spiser som regel et par skiver til hvert av de måltidene, men blir så lei av bare brød med gulost, italiensk salat, Nugatti eller egg, som er alt de to måltidene mine innebærer. Er ganske kresen når det kommer til kjøttpålegg. Kokt skinke kan funke da. Anonymkode: 7ff3e...5e6
Fruktninja Skrevet 8. april 2019 #10 Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her Egentlig begge deler 😅 jeg trenger å få i meg non næring. Men det skal jeg nok klare å finne ut. Men trenger tips /ideer til hva jeg kan ha som frokost og lunsj som inneholder en del kalorier. Jeg spiser som regel et par skiver til hvert av de måltidene, men blir så lei av bare brød med gulost, italiensk salat, Nugatti eller egg, som er alt de to måltidene mine innebærer. Er ganske kresen når det kommer til kjøttpålegg. Kokt skinke kan funke da. Anonymkode: 7ff3e...5e6 Jeg hadde lignende utfordring for en del år siden- fikk ikke nok kalorier inn (tung fysisk jobb). Jeg drakk da typ "nutrilett" shaker til maten, men mixet med h-melk i stedet for vanlig melk. Ellers er omelett fint. Har du muligheten: bruk en ekstra eggeplomme (mer kalorier i plomme enn hvite) og en skje eller to med weightgainer pulver i blandingen... blir mer næringstett da..
Inwe Skrevet 9. april 2019 #11 Skrevet 9. april 2019 Samboeren har begynt å drikke en smoothie bestående av to bananer, havremelk (vi drikker ikke melk), proteinpulver og en stor skje peanøttsmør hver dag. Han har gått greit opp i vekt etter 2 uker med å drikke den i tillegg til mat.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #12 Skrevet 9. april 2019 Spoiler Bruk mer pålegg og smør under. Havregrøt med helmelk? En neve nøtter et par ganger til dagen. Smoothie med iskrem og banan. Salami i stedet for skinke. Fløtegratinerte poteter. Anonymkode: 540f2...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå