AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #41 Skrevet 7. april 2019 Akkurat nå, Million skrev: Det at du har med do gjør det jo enklere :- ) Og du skrev tidligere viser jo til det jeg sier. Det blir tatt for gitt at det er greit å ta med hun, ikke bare en gang, men to ganger-selvom de så det ikke fungerte... Jeg spør alltid om det er greit om min hund kan være med, og hva slags regler det hustanden har, og selvsagt om hunden om de har hund ( eller om de har et annet dyr)_ Anonymkode: da528...18a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #42 Skrevet 7. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ville aldri falt meg inn at noen skulle drasse med katten sin på besøk. Det måtte vært hvis det var overnattingsbesøk og de ikke hadde noen annen plass å ha den, og selv da ville jeg vært motvillig. Jeg ønsker ingen dyr på besøk pga allergi, det skulle vært svær spesielle anledninger hvor det hadde vært greit. Anonymkode: edabc...c7c Det er sant, man må alltid spørre om det er okay om dyret kan være og værtfall om den kan ligge i sofa eller senga først, tilfelle verten eller andre familiemedlemer sliter med alergi, eller rett og slett er redd katter eller hunder eller andre dur. Anonymkode: da528...18a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #43 Skrevet 7. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Samboeren min inviterer alltid besøkets dyr hjem på besøk. Altså besøket kommer og får tamed seg sitt kjæledyr. Jeg synes ikke dette er riktig, og jeg liker ikke å ha andres dyr i sofaen og deres pels liggende i alle hjørner i flere dager etterpå. Er det vanlig å gjøre slikt? Jeg er vant til at man lar dyra være hjemme med mindre man er borte i mange timer. Anonymkode: e319b...e07 Har du vurdert å snakke med samboeren din om dette? Anonymkode: dd515...d38 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #44 Skrevet 7. april 2019 Begge som bor i hjemmet MÅ være enige om slik før man sier at det er greit at dyr er med dit. Enkelt og greitt! Anonymkode: e2007...62a 2
tussi84 Skrevet 8. april 2019 #45 Skrevet 8. april 2019 Vi vil helst ikke ha andres dyr inn i leiligheten her, pga allergi. Vi ser ingen grunn for at hunden til vedkommende ikke skal kunne klare å være alene 4 til 5 timer evt. Er det besøk langveisfra så kan de ta med seg hunden til nød, men helst ikke. Dette ikke for å være vanskelig, men pga allergi hos min mann så prøver vi å begrense omgang med dyr mest mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #46 Skrevet 8. april 2019 22 timer siden, Clefable skrev: Beklager, leste bare HI. Det synes jeg er litt særere, med mindre hundene er helt ukontrollerte og løper rundt inne og ødelegger ting. Ikke alle som liker hunder. Jeg hater hunder og ingen bikkje skal inn i mitt hus. Anonymkode: 41c87...711 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #47 Skrevet 8. april 2019 Så lenge hunden ikke har løpetid, røyter mye, eller har gjørme på labbene, hadde den fått lov til å sitte i sofaen hos meg. Unntatt chihuahuaer. Synes de likner på rotter. Anonymkode: e9ccc...22f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #48 Skrevet 9. april 2019 For en ekstra glede det er at folk tar med seg dyr på besøk! Et veeeeldig lite offer om sofaen må støvsuges ! Å ha en digg mann som elsker dyr og å ha de på besøk betyr uendelig mye mer enn noen ekstra hårstrå å støvsuge. Anonymkode: 4c334...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #49 Skrevet 9. april 2019 Har aldri tatt med dyr på besøk og er heller ikke vant til at venner/familie gjør det. Anonymkode: 4baa0...e87
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #50 Skrevet 9. april 2019 Jeg pleier å ha med hunden min på besøk. Noen steder får han ligge i sofaen, andre steder ikke, det er opp til huseieren å bestemme. Null problem å respektere det, hunden furter litt, men godtar at det ikke er lov overalt. Hjemme hos oss får han ligge i sofaen, med eget teppe. Tenker at du først og fremst må snakke med samboeren din. Eller så må du hendvende deg til besøket, og si at dere ikke vil ha dyr i sofaen hjemme hos dere, men at f.eks kan få låne et pledd å ligge på. Anonymkode: fcbbd...fc3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå