Jente599 Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 Holder på å prøve meg på lille mirakel teppe, og lurer på noe i oppskriften hva vil det si når det står : «1 r i neste maske» noen som kan forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #2 Del Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Jente599 skrev: Holder på å prøve meg på lille mirakel teppe, og lurer på noe i oppskriften hva vil det si når det står : «1 r i neste maske» noen som kan forklare? Strikk en rettmaske i neste maske. Anonymkode: cab4e...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente599 Skrevet 7. april 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 7. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strikk en rettmaske i neste maske. Anonymkode: cab4e...fc7 Men i neste maske? Hva menes med det? skal strikke annenhver rett og vr, 1 r i neste maske også 3 vr? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Del Skrevet 7. april 2019 2 minutter siden, Jente599 skrev: Men i neste maske? Hva menes med det? skal strikke annenhver rett og vr, 1 r i neste maske også 3 vr? Hvordan gjør jeg det? Skal,du øke maskeantallet? Strikkes teppet fra hjørne til hjørne? Jeg har ikke boka her så du må forklare for de uvitende. Anonymkode: af31e...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente599 Skrevet 7. april 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 7. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal,du øke maskeantallet? Strikkes teppet fra hjørne til hjørne? Jeg har ikke boka her så du må forklare for de uvitende. Anonymkode: af31e...916 Jeg skal ikke øke såvidt jeg forstår. Jeg har strikket 8 pinner perlestrikk og skal nå begynne på p 1 med mønster. Så her står det: pinne 1(rettsiden) : 1vr, *1 r, 1 vr, 1r, 1vr, 1r i neste maske, 3vr.* gjenta ut pinnen. Men har du sett hvordan det ser ut? Det skal jo bli et slags hullmønster... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå