Gå til innhold

Leke i skogen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kan barna leke alene i skogen? Og hvor gamle bør dem være før dem får gå litt lengre turer i skogen på egenhånd, ikke bare leke i skogbrynet?

Hva hvis det er vann i skogen, endrer det noe på når du hadde tillatt dette, eller hadde du bare laget egne regler på hvor nær vannet man fikk gå el. ?

Anonymkode: 392c0...2fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leke alene i skogen, da skulle de vært ganske store. Særlig med vann. Selv om man gir beskjed om hvor langt inn de får gå eller hvor nært vannet, så betyr det ikke at det blir overholdt. 

Anonymkode: 95f6a...26f

AnonymBruker
Skrevet

Ca 10.

Anonymkode: ec0db...c54

AnonymBruker
Skrevet

I skogen rett i nærheten av huset vårt er det lagd til to små "lekeplasser". Den ene er helt i utkanten av skogen, uten vann og helt flatt, dit får 7-åringen min lov til å gå med venner på samme alder, men ikke helt alene. (Det er ikke noe gøy helt alene heller, så det har ikke vært noe tema.)

Den andre er lenger inn i skogen, ved en bekk som er dyp nok til å drukne i, og hvor det på et par steder er mulig å falle ganske langt ned. Dit får han ikke gå uten voksne ennå. Vanskelig å si når vi kommer til å la ham gå dit, jeg ser for meg at det stedet kommer til å gjøre meg nervøs ganske lenge. 😛

Anonymkode: 16b30...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...