Gjest NotYou Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 Finnes det en sånn putekasse? En som kan stå under åpen himmel uten at putene på innsiden vil bli fuktige? Bør man kaste ned i sånne poser som tiltrekker seg fukt? Trenger en skikkelig ordentlig kasse som kan stå på verandaen. Har ikke mulighet til tak akkurat der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #2 Del Skrevet 7. april 2019 Ville valgt denne: Keter putekasse Virker som god kvalitet og holdbarhet. Anonymkode: 08802...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Del Skrevet 7. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville valgt denne: Keter putekasse Virker som god kvalitet og holdbarhet. Anonymkode: 08802...12c Vi har to av denne, putene har ligget her om vinteren uten problem i to år nå. Tror vi kjøpte på tilbud på Coop obs hagemarked til 1500 kr for noen år siden, tror de kosta 2000 det i fjor. Du får ikke bedre og mer solide, og fungerer også som ekstra sitteplass da de tåler mye vekt Anonymkode: 0e417...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg har denne, også fra Keter. Fordelen med denne fremfor store standard putekasser er at det ikke er så himla langt ned til de nederste putene, siden du kan stable "forfra". Den er stor nok til å ha plass til putene til en hel utehjørnesofa og enda litt til, og mine puter har overvintret i en slik under åpen himmel i 3-4 vintre nå. Det er ikke tegn til fukt eller dårlig lukt, og det helt uten ekstra tildekking e.l. og med snø langt opp på sidene. Men sånn generelt tror jeg vi kan si at Keter funker, uansett modell. Anonymkode: b6100...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maude Skrevet 8. april 2019 #5 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Litt på siden, men jeg må bare kommentere. Har jobbet med hagemøbler i flere år tidligere og putene skal ikke oppbevares i putekassen om vinteren. Da korter du ned levetiden betraktelig. Tekstilene tåler det, men innmaten i putene er omtrent aldri laget for å oppbevares på den måten og vil så sikt råtne. Personlig har jeg putekasse fra Biohort, modell Leisuretime. Koster litt, men holder evig. Fine er det også. Endret 8. april 2019 av Maude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. april 2019 #6 Del Skrevet 10. april 2019 På 8.4.2019 den 19.36, AnonymBruker skrev: Jeg har denne, også fra Keter. Fordelen med denne fremfor store standard putekasser er at det ikke er så himla langt ned til de nederste putene, siden du kan stable "forfra". Den er stor nok til å ha plass til putene til en hel utehjørnesofa og enda litt til, og mine puter har overvintret i en slik under åpen himmel i 3-4 vintre nå. Det er ikke tegn til fukt eller dårlig lukt, og det helt uten ekstra tildekking e.l. og med snø langt opp på sidene. Men sånn generelt tror jeg vi kan si at Keter funker, uansett modell. Anonymkode: b6100...252 Har også denne og det holder seg tørt gjennom hele året og jeg bor en plass der det er mye uvær, snø og regn. Putene, pynteputene, duker osv er like pene og tørre. Tok ut i går og alt er tørt og fint. Anbefaler på det varmeste denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 16. april 2019 #7 Del Skrevet 16. april 2019 Tusen takk for svar Blir definitivt å sjekke ut fra Keter da. Sikkert greit å ta inn putene gjennom den hardeste vinteren ja, men kjekt å ha noe som tåler den trøderske høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå