Gå til innhold

Følger du boliger på Livvin.no ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å legge boligen min ut på Livvin, men jeg syns ikke det er så veldig mange boliger som ligger der, og lurer rett og slett på om dette er en portal som blir brukt av potensielle kjøpere ?

Anonymkode: 46901...ceb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger med i håp om å kuppe noe der før det kommer ut på Finn.no

Anonymkode: 4ddea...96f

AnonymBruker
Skrevet

Det er finn.no som gjelder. Dyrt, men ikke til å komme unna.

Anonymkode: fe909...979

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er finn.no som gjelder. Dyrt, men ikke til å komme unna.

Anonymkode: fe909...979

Har den for salg via megler og finn.no , men tenkte kanskje at ekstra eksponering via Livvin kunne være en ide. Tenker at det blir litt mer "personlig" når selger forteller om boligen sin. Det jeg ikke vil gjøre, er å legge inn bilder av rommene. Ser at noen gjør det, og tenker at det er helt mot sin hensikt. Det er stort sett kun profesjonelle fotografer som klarer å få slikt pent. Noen annonser blir nesten helt ødelagt av mørke, lite bra vinklete bilder. 

Anonymkode: 46901...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på boligjakt og følger ikke med der.

Anonymkode: 4e89b...f3f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er på utkikk men skal ikke flytte før om noen år så jeg følger med der 

Minuset med de er at filtrene er litt dårlige, får opp mange "feile" hus 

Endret av Fru Uperfekt
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fulgte med der når jeg var på boligjakt. Hvis jeg så at det ville komme en bedre bolig om noen uker, så kunne jeg sitte på gjerdet ihht boliger jeg skulle på visning på. Men det var sjeldent noe som fristet da. De fleste skrev et prissjikt på boligen som var helt urealistisk. Ikke hadde de bilder heller.

Selv kommer jeg til å få tatt annonsebilder 2 måneder før jeg skal selge, legge de ut på livvin og så legge leiligheten ut på finn.no.

Anonymkode: 851c1...5fc

Skrevet

Jeg kikker der. Er mest interessert i område og kvadratmeter. Dersom bolig i "riktig område" og med min størrelse kommer for salg, så ville jeg tatt kontakt asap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...