Gå til innhold

Tror dere daten forventer at vi skal ha sex snart? Var jeg dum som avviste han da han ville være med hjem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert et litt dumt spørsmål og jeg er selvfølgelig klar over at ingen her kan vite svaret, men tenkte kanskje noen kunne si noe på grunnlag av tidligere erfaringer?

Jeg har ingen tidligere erfaringer så det er derfor jeg spør.

Vi snakket i rundt to uker på tinder før vi møttes første gangen. Det er et par uker siden vi var på vår første date og vi var på vår andre date nå på torsdag som var da han ikke har hatt mulighet til å møtes før. I mellomtiden har vi holdt kontakten på messenger.

Når vi møttes nå på torsdag så møttes vi ved en kafé som ligger ved leiligheten jeg bor i og da jeg hadde glemt noe hjemme så kjørte han meg innom så jeg kunne hente det da jeg hadde en annen avtale et annet sted i byen etter daten vår. Han gidde uttrykk for at han hadde tenkt til å bli med inn, men så fikk jeg litt "kalde føtter" og kom på en dårlig unnskyldning til at han ikke kunne bli med inn. Var det dumt av meg å avvise han på den måten? Og tror dere han forventer at vi skal ha sex snart? Det var jo ikke sikkert han hadde sex i tankene en gang da han ville bli med inn, men...

Vi er begge i slutten av tjueårene. Jeg vet at han i alle fall har et seriøst forhold bak seg basert på ting han har fortalt meg, han har også sagt at han ser etter kjæreste. Selv er jeg totalt uerfaren i forhold til alt, men jeg ønsker å ha sex med ham og håper på at vi kan få til å møtes hjemme hos en av oss neste gang...

Anonymkode: 55500...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville sikkert bare se på stedet og hva du innehar 😉 Ta det med ro, man er slik i starten. Interessert i den andres liv, hva personen har/er... Anyways, bare la episoden ligge og lev videre, flyyyyt baby! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, IchLiebeDichOder? skrev:

Han ville sikkert bare se på stedet og hva du innehar 😉 Ta det med ro, man er slik i starten. Interessert i den andres liv, hva personen har/er... Anyways, bare la episoden ligge og lev videre, flyyyyt baby! 

Takk for svar!

Anonymkode: 55500...478

AnonymBruker
Skrevet

Din natur forteller at du overreagerer og er totalt ukjent med menn. Jeg hadde vært nervøs å date deg. 

Anonymkode: fb583...16b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...