Gå til innhold

Tips til den beste blowjob

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid fått god tilbakemelding på BJ jeg har utført, men føler det begynner å gå litt i den samme tralten. Dere menn her inne (og kvinner) har dere noen gode tips og triks for å gjøre BJ litt mer spennende, kanskje det dukker opp noe jeg ikke har prøvd tidligere?

Anonymkode: 4e4fe...b85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du prøvd tidligere?

Anonymkode: cf7a9...043

• Liker 1
Skrevet

Som mann var min siste tanke angående suge-jobb å påføre trøffelolje på penis. Så fin du er som vil din mann det beste, TS

AnonymBruker
Skrevet

Ta lemmet i munnen, la tungen forme en u, plasser tungen på utsiden av kukhodet slik at den dekker strengen, skyv tungen fra kukhodet og ned... og opp,,, og ned... og opp, der er mannen nesten like følsom som klitoris  :strix:

Anonymkode: 3ff63...e34

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mer et tips for kvinners del: Få han til å drikke ananas juice to dager på rad, så merker du effekten når han er ferdig.

Anonymkode: 7b4cf...7fd

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer et tips for kvinners del: Få han til å drikke ananas juice to dager på rad, så merker du effekten når han er ferdig.

Anonymkode: 7b4cf...7fd

Du mener renna ræv? :P

AnonymBruker
Skrevet

Mann= hatt mye sex.

De beste bj jeg har hatt var der damen  slapp å bruke hendene mye, styrte hele greie med bare munnen. Var digg å se på og det føltes kjempe godt.+ Ikke bare ha penis inn i munnen, lek litt rundt med tunga/lepper er også kjempe digg. Når hun tar den dypt inn= omg så godt det føles. 

Anonymkode: f68a2...ab3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...