AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg har tenkt meg til noen europeiske land i sommer (i hovedsak Nederland, Belgia, Luxemburg, Tyskland osv). Er det noen som har erfaring med å reise med tog innad i Europa, f.eks fra Amsterdam til Brussel? Hvordan foregår det når man skal krysse landegrensene? Setter pris på svar Anonymkode: 438a1...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Del Skrevet 8. april 2019 Har dratt fra Køln til Paris. Kjørte da gjennom Belgia. Ingen kontroll. De eneste stedene jeg har måttet vise pass var på grensen mellom Frankrike -Spania ( skulle til Spania) og fra Tyskland til Danmark. Dette er ca 8 år siden. Anonymkode: c9872...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Del Skrevet 8. april 2019 Reiste med Thalys mellom Tyskland, Frankrike og Nederland. Ingen pass ved landegrensene, men måtte vise fra Tyskland til Danmark. Da stoppa toget og inspektørene kom ombord. Man blir på plassene sine. Da toget kjørte fra Danmark til Tyskland, en annen vei enn da vi dro nordover igjen, kjørte toget ombord i ferga. Da vi kom til Tyskland, stoppa toget. Men vi viste ikke passene da. Anonymkode: 755d4...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg har også reist med Thalys mellom Nederland, Belgia og Frankrike flere ganger, samt fra Paris til Tyskland en rekke ganger. Har aldri måttet vise pass. Veldig enkelt og greit. Anonymkode: ec17e...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 8. april 2019 #5 Del Skrevet 8. april 2019 Har vært på Interrail gjennom Tyskland - Nederland - Belgia - Frankrike - Spania og viste aldri pass. Var vel rundt 5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå