AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Dere kan velge mellom følgende. Personlighet (går under empati, omsorg, snill osv osv), høyde, utdannelse, jobb, økonomi (hvor mye penger han har), penisstørrelse, kropp, sosial status m.m Har dere flere ting dere syns er viktig, kan dere ta det med i listen deres. Anonymkode: 8107d...9c4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Svarer gjerne først 1. Personlighet. (Må bry seg om andre mennesker, men ikke mer enn seg selv eller meg. Må bry seg om de nærmeste.) 2. Kropp. (Må ta vare på helsa, men trenger ikke være hunk. Må være renslig. Penisstørrelse er irrelevant) 3. Økonomi. (Trenger ikke være rik, men må ha orden) 4. Status. (Kan gjerne være uutdannet. Beyr meg null og niks om verv og omdømme. Jo mer anonym, jo bedre. Gir blaffen i titler) Anonymkode: d830d...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere kan velge mellom følgende. Personlighet (går under empati, omsorg, snill osv osv), høyde, utdannelse, jobb, økonomi (hvor mye penger han har), penisstørrelse, kropp, sosial status m.m Har dere flere ting dere syns er viktig, kan dere ta det med i listen deres. Anonymkode: 8107d...9c4 Dette blir jo helt feil. Du kategoriserer personlighet kun med "myke" verdier som empati, omsorg, snill. Personlighet innebærer også andre ting. Som feks humor, sjenert, utadvendt osv. Du nevner høyde, men ikke utseendet forøvrig. En høy mann som ellers ikke ser ut i måneskinn, er ikke attraktiv kun fordi han er høy... Du sier at økonomi betyr hvor mye penger han har. Jeg kunne godt ha vært sammen med en mann med lite penger, men bare dersom han likevel hadde full kontroll på økonomien (og ikke bøtter&spann med forbruksgjeld, inkasso og sånt). Vanskelig å gi deg en liste sett utifra dine kriterier. Men i hovedsak ville jeg foretrukket en mann som ser noenlunde ok ut, vet å ta vare på seg selv (renslighet, klær, kropp), og som har ryddig økonomi. Anonymkode: c5671...4e4 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 1. Personlighet 2. Jobb (må ha en viss jobbmoral) 3. Økonomi (trenger ikke ha mye penger, men minimum en helt ok lønn på 20K i måneden, slik at ikke jeg må dra det største lasset. Det viktigste er stabil økonomi) 4. Kropp (bamsekropper er det beste 😍) 5. Sosial status/utdanning/høyde/penisstørrelse (Like irrelevant alt sammen) Anonymkode: adaed...bdc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #5 Skrevet 7. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette blir jo helt feil. Du kategoriserer personlighet kun med "myke" verdier som empati, omsorg, snill. Personlighet innebærer også andre ting. Som feks humor, sjenert, utadvendt osv. Du nevner høyde, men ikke utseendet forøvrig. En høy mann som ellers ikke ser ut i måneskinn, er ikke attraktiv kun fordi han er høy... Du sier at økonomi betyr hvor mye penger han har. Jeg kunne godt ha vært sammen med en mann med lite penger, men bare dersom han likevel hadde full kontroll på økonomien (og ikke bøtter&spann med forbruksgjeld, inkasso og sånt). Vanskelig å gi deg en liste sett utifra dine kriterier. Men i hovedsak ville jeg foretrukket en mann som ser noenlunde ok ut, vet å ta vare på seg selv (renslighet, klær, kropp), og som har ryddig økonomi. Anonymkode: c5671...4e4 Ja er derfor jeg mener dere kan rangere ut ifra deres kriterier. Min liste var egentlig bare et forslag, men dere kan velge helt selv. Anonymkode: 8107d...9c4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #6 Skrevet 7. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1. Personlighet 2. Jobb (må ha en viss jobbmoral) 3. Økonomi (trenger ikke ha mye penger, men minimum en helt ok lønn på 20K i måneden, slik at ikke jeg må dra det største lasset. Det viktigste er stabil økonomi) 4. Kropp (bamsekropper er det beste 😍) 5. Sosial status/utdanning/høyde/penisstørrelse (Like irrelevant alt sammen) Anonymkode: adaed...bdc Det første jeg ser etter er forresten om han er glad i dyr. Er han ikke det er han ingenting for meg Må også se litt lyst på livet! Anonymkode: adaed...bdc 1
Tran09 Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 1. Personlighet, fordi det er hvem han er 2. Utdannelse, fordi det er hva han interesserer seg for 3. Økonomi, trenger ikke å ha så mye sålenge han har nok itl å ikke beskymre seg for om han har råd til bussen likksom. Sier også litt om økonomisk kontroll og evne til å spare. 4. Høyde, vil gjerne at han ikke er mer enn 15 cm høyere/lavere enn meg. Liker å se kjæresten min i øynene relativt uanstrengt. 5. Kropp, han må ha en 6. Jobb, hva han har jobbet osm og hva han vil jobbe som er viktigere enn om han har drømmejobben. Har han jobbet som avisbud for å komme seg igjennom studie står det respekt av det selv om han f.eks egentlig utdannet seg til sykepleier. 7. Penisstørrelse. Bør ha penis om han er mann. Størrelsen er ikke så viktig, sålenge han er åpen for å bruke hjelpemidler i senga osm vibrator og analplugg. 8. Sosial status, sålenge han ikke er narkoman eller lignende er jeg fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja er derfor jeg mener dere kan rangere ut ifra deres kriterier. Min liste var egentlig bare et forslag, men dere kan velge helt selv. Anonymkode: 8107d...9c4 Da blir det jo noe helt annet! Her er listen over viktige ting: 1. Liker dyr 2. Ser verdien i å ha kontakt med familien sin 3. Personlighet (humor, omsorgsevne, maskulinitet) 4. Intelligens 5. Trygg jobb og dermed stabil økonomi 6.. Fint smil og smiler med øynene 7. Interesser (må kunne slappe av en hel helg med netflix og pizza på døra, samtidig som neste helg kan vi dra på skogstur) 8. Politisk ståsted Uviktige ting: Kropp, penisstørrelse, høyde, utdanning, rik eller ei, sosial status osv. Anonymkode: adaed...bdc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #9 Skrevet 7. april 2019 1. Ærlighet, ikke tilbakeholde info eller snike seg unna ubehageligheter i livet generelt. 2. Evne til forpliktelse, evne til å tydelig si ja og nei, basert på egne preferanser, samt evne til å kommunisere hvorfor. 3. Evne til kommunikasjon. 4. Evne til å gjenkjenne følelser i seg selv og andre, kunne snakke om følelser, kunne gi beskrivelse av hva som skjer på innsiden av seg selv, og kunne reflektere over dette, samt kunne tåle at andre har følelser uten å få panikk. 5. Normal evne til å ta vare på tingene sine, bosted, holde orden, vaske og slikt på egenhånd. Over til listen til ts: 6. Personlighet 7. Kropp, må bry seg om seg selv og ha et ønske om å ha god helse for sin egen del. Hvordan dette fysisk ser ut er mindre viktig. 8. Høyde, foretrekker 165 og oppover, ellers lite relevant. 9. Utdannelse/økonomi/jobb. Ikke noe must. Lite relevant så lenge han er i eller beveger seg mot noe som er givende for seg selv. Fordel om han klarer seg økonomisk, slik at det er mentalt mindre stress og overskudd til et forhold. 10. Penisstørrelse. Veldig lite relevant, foretrekker innenfor normalområde. Anonymkode: 7ce1c...fab
Gjest hind Skrevet 7. april 2019 #10 Skrevet 7. april 2019 Personlighet (her er humor superviktig, og en uten velutviklet humoristisk sans er uaktuell uansett hvor mange andre gode kvaliteter han har), intelligens, utdannelse, jobb, gode verdier (dvs som ligner mine), høyde, interesser, politisk ståsted jeg kan respektere, økonomi/sosial status, kropp/utseende, penisstørrelse, statussymboler.
Ella Ellefantella Skrevet 7. april 2019 #11 Skrevet 7. april 2019 1) Personlighet, humor, kjemien mellom oss (Går ikke an å rangere, alle er like viktige) 2) At vi kommuniserer bra 4) At han tar vare på seg selv 5) Positiv innstilling til livet og mennesker generelt 6) Alt annet Jobb, status og penger er helt uviktig, selv om en spilleavhengig gjeldsslave utgår, men det går under personlighet og å ta vare på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå