AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Del Skrevet 7. april 2019 Hei! Jeg satt tenkte: ’’hm, hva med å opprette en TV serie mimretråd tilbake til barndommen/ungdomstiden’’ Denne tråden skal være en tråd for å mimre tilbake til den tiden vi var yngre. Jeg kan komme med noen eksempler jeg er ble født i 1995 og jeg husker at jeg satt stadig foran TV-en i stua på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000 tallet og så på den europeiske cartoon Network kanalen som hadde engelsk tale fordi fattern hadde nettopp kjøpt kabel-TV som på den tiden var på engelsk, husker spesielt godt Powerpuff girls og Johnny Bravo, men så mest på Tom og Jerry ellers husker jeg serier som gikk på barne-TV på NRK som: Portveien 2, sesam stasjon, flykta fra dyreskogen (flott og trist serie), mimmidalen, pingu, fritt fram, uhu ect. Hva husker dere fra barndommen som dere så på?☺️ Anonymkode: cf949...416 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. april 2019 #2 Del Skrevet 7. april 2019 Portveien 2 er fra 80 tallet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. april 2019 #3 Del Skrevet 7. april 2019 90-tallet var ungdomstiden min, da så jeg på, saved by the bell, Fresh Prince i Bel-Air, Happy Days, Full house, Step by step, Heartbreak High, Helene og Gutta, Friends, Akutten og Chicago Hope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Del Skrevet 7. april 2019 Melrose Place og Beverly Hills 90210! Anonymkode: c75d1...7cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #5 Del Skrevet 7. april 2019 Buffy, Fresh Prince i Bel-Air, Beverly Hills 90210, Full house♥️ Anonymkode: 51a01...15f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 7. april 2019 #6 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg husker: Lillys butikk, har enda introsangen på hjernen med jevne mellomrom 😂 Det har vært i 20 år+ 🙊 Mumphy, synes introen var skummel (spesielt i glasshuset) Franklin Prima ballerina (den musa med ballettdrakt) Snipp og snapp (synes alltid den sangen kombinert med McGyver, melodiene er så like) Huset med det rare i Bjørnen i det blå huset Fraglene Dexters laboratorium (det likte jeg godt, spesielt Deedee) Ellers husker jeg alle TS ramser opp Enig i at Flukten fra dyreskogen var trist og fin. En av de beste barne TV seriene. Husker også en hvor to menn bodde sammen og han ene var en padde? Han rotet vekk brillene sine heletiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #7 Del Skrevet 7. april 2019 Haha med TV serier trodde ikke jeg du mente barneTV. Følte meg plutselig veldig gammel. Anonymkode: 456e4...000 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Del Skrevet 7. april 2019 Fra fjortisårene: My so called life (eller Angela som den het her i landet) med Jared Leto som Jordan Catalano...sukk! Friends når den kom. X-files var helt fantastisk. Anonymkode: 14f15...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #9 Del Skrevet 7. april 2019 Charmed Friends Step by step Full house Fresh prince Family matters Sabrina the teenage witch Ca alt på Cartoon network og Fox kids Anonymkode: 70615...b43 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #10 Del Skrevet 8. april 2019 Frida – med hjertet i hånden Anonymkode: bfec7...e54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #11 Del Skrevet 8. april 2019 Husker det meste fra over her. 7th house Party of five Sunset beach Buffy (det var jo bra på den tiden, til det ble for mye plastikksminke på vampyrene/monstrene) Love boat Passions Magcyver De syv søstre Sinbad Superman (Louis and Clark) Anonymkode: f0de9...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #12 Del Skrevet 8. april 2019 Sinbad, x-files, sunset beach og pacific blue var favoritter rett før- rundt tenårene. I tenårene så jeg alltid passions og heksen sabrina, ååh minner 😩 Anonymkode: 17646...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13 Del Skrevet 8. april 2019 Glee og Ncis Anonymkode: 9456d...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #14 Del Skrevet 8. april 2019 På 7.4.2019 den 14.27, AnonymBruker skrev: DHei! Jeg satt tenkte: ’’hm, hva med å opprette en TV serie mimretråd tilbake til barndommen/ungdomstiden’’ Denne tråden skal være en tråd for å mimre tilbake til den tiden vi var yngre. Jeg kan komme med noen eksempler jeg er ble født i 1995 og jeg husker at jeg satt stadig foran TV-en i stua på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000 tallet og så på den europeiske cartoon Network kanalen som hadde engelsk tale fordi fattern hadde nettopp kjøpt kabel-TV som på den tiden var på engelsk, husker spesielt godt Powerpuff girls og Johnny Bravo, men så mest på Tom og Jerry ellers husker jeg serier som gikk på barne-TV på NRK som: Portveien 2, sesam stasjon, flykta fra dyreskogen (flott og trist serie), mimmidalen, pingu, fritt fram, uhu ect. Hva husker dere fra barndommen som dere så på?☺️ Anonymkode: cf949...416 Finnes allerede en slik tråd Anonymkode: 9456d...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 9. april 2019 #15 Del Skrevet 9. april 2019 Will and Grace, Akutten, X-files, Frasier og best av alt: Seinfeld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #16 Del Skrevet 9. april 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes allerede en slik tråd Anonymkode: 9456d...845 Samma det vel. Den tråden er uansett ikke bare for tv og film, men alt mulig annet også som skjedde i verden. Anonymkode: 70615...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #17 Del Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samma det vel. Den tråden er uansett ikke bare for tv og film, men alt mulig annet også som skjedde i verden. Anonymkode: 70615...b43 Kan fint poste om TV der 👏🏻 😺 Anonymkode: 9456d...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanandrea Skrevet 9. april 2019 #18 Del Skrevet 9. april 2019 Ocean girl!!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #19 Del Skrevet 9. april 2019 Dream Team Dette er noe av det jeg så på tv på 90-tallet og tidlig 2000-tallet. MacGyver High chaparral Stingers Water Rats Lois and Clark Caitlyns way Pacific blue Zorro Lassie Are you afraid of the dark Fraglene Ocean girl Third Watch Kommissar Rex Dallas Anonymkode: 961a8...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #20 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dream Team Dette er noe av det jeg så på tv på 90-tallet og tidlig 2000-tallet. MacGyver High chaparral Stingers Water Rats Lois and Clark Caitlyns way Pacific blue Zorro Lassie Are you afraid of the dark Fraglene Ocean girl Third Watch Kommissar Rex Dallas Anonymkode: 961a8...b86 Lassie fra 40 tallet? Anonymkode: 9456d...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå