AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #21 Skrevet 7. april 2019 Ikke fan av softshell jeg værtfall. På den tiden hadde vi regntøy + wheat parkdress. Veldig fornøyd med parkdressen- men skal han sitte i en søledam er det jo greit å bruke regnbukse i stede😅 Ellers har vi brukt Knatten jakke og bukse fra Bergans- sykt fornøyd- skal fortsette med det så lenge jeg kan😂 så lett, ikke stivt og holder seg utrolig bra. Fjorårets ser knapt brukt ut- og hu brukte det masse i bhg og hjemme, fra april til oktober! Anonymkode: c6360...561
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #22 Skrevet 7. april 2019 Haha. Denne tråden var null hjelp. Veldig motsigende. Vi bor i Bergen, og har valgt å ha to regnbukser i barnehagen. De kan brukes når det er vått på bakken, men tørt ellers sammen med en genser/tynn jakke. Ev. med regnjakke når det regner. Det er stort sett nødvendig å bruke regnbukse her ettersom bakken sjelden er tørr. I tillegg har vi en tynn dress som ikke er særlig vanntett, men beskytter mot vinden. Brukes sjeldent, men er grei å ha disse dagene hvor det er 14-15 grader og relativt tørt. På sommeren går de stort sett med joggebukse El. som er OK at bli skittent. Anonymkode: bd009...119 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #23 Skrevet 8. april 2019 Noen år siden min var så liten, men brukte stort sett Stormberg-dresser. Veldig holdbare og greie å bevege seg i. Kjøpte typen der det var løst fór, så det var vinterdress og høst/vårdress i ett. Anonymkode: f9623...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå