AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Det står: "Alt fra feminine med blonder til de mer androgyne med rette linjer. Brudedressen er den nye korte brudekjolen, og er perfekt til den moderne kvinnen." Men...det ser ikke helt bra ut i mine øyne. Anonymkode: 501a0...992 1
Rararara Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Akkurat den der var ingen favoritt, men kunne helt klart gått for dress om jeg skulle giftet meg igjen👍 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Så den moderne kvinne kan ikke ha kjole? Jeg ville nok ikke gått i brudedress. Det er ikke min stil Anonymkode: af4e4...dff 2
Antoinette Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 Dette er et typisk antrekk som kun kler de få. På noen vil det se smashing ut mens på andre - total kræsj. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #5 Skrevet 7. april 2019 Dette må vel være rettet mot bruder som gifter seg med andre bruder? I det tilfellet syns jeg det kan bli veldig fint! Hvis en brud gifter seg med en brudgom, syns jeg derimot det ser teit ut. Anonymkode: 55b9a...060 3
Rararara Skrevet 7. april 2019 #6 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette må vel være rettet mot bruder som gifter seg med andre bruder? I det tilfellet syns jeg det kan bli veldig fint! Hvis en brud gifter seg med en brudgom, syns jeg derimot det ser teit ut. Anonymkode: 55b9a...060 Hvorfor er det forskjell der, mener du? 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 Nei. Det var stygt. Anonymkode: b45da...f66 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 Jeg synes en kremfarvet buksedrakt er utrulig stilig, men akkurat denne varianten var overhodet ikke pen over hoftene. Anonymkode: a7da2...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #9 Skrevet 7. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette må vel være rettet mot bruder som gifter seg med andre bruder? I det tilfellet syns jeg det kan bli veldig fint! Hvis en brud gifter seg med en brudgom, syns jeg derimot det ser teit ut. Anonymkode: 55b9a...060 Æsj. Det er på ingen måte fint. Den var stygg. Anonymkode: b45da...f66 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #10 Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Rararara skrev: Hvorfor er det forskjell der, mener du? Fordi brudeparet tradisjonelt er kledd i dress og brudekjole. I likekjønnede bryllup eksprimenteres det vel mer med klesdrakt. Anonymkode: 55b9a...060 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #11 Skrevet 7. april 2019 Hvor er kjolen? Hbor er strømpene? Forventer en kvinne å få et ja hvis hun tilogmed på brulupsdagen transer med bukser? Anonymkode: 94e30...5fd 1
Thyra Skrevet 7. april 2019 #12 Skrevet 7. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så den moderne kvinne kan ikke ha kjole? Jeg ville nok ikke gått i brudedress. Det er ikke min stil Anonymkode: af4e4...dff Selvsagt kan hun det. Men for den moderne kvinne finnes det ingen anledninger hvor hun MÅ ha kjole. 1
Thyra Skrevet 7. april 2019 #13 Skrevet 7. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er kjolen? Hbor er strømpene? Forventer en kvinne å få et ja hvis hun tilogmed på brulupsdagen transer med bukser? Anonymkode: 94e30...5fd https://www.minmote.no/#!/artikkel/23459853/tinashe-giftet-seg-i-buksedress-inspirert-av-solange-knowles Odd Magnus Williamsson hadde ihvertfall ikke noen problemer med å si ja... 3
Ullvott Skrevet 7. april 2019 #14 Skrevet 7. april 2019 (endret) Jeg synes den var fin på modellen, men det er ikke alle som kler den. Akkurat det samme er tilfelle med mange brudekjoler. Utradisjonelle bryllupsantrekk er helt innafor i min verden! At bukser er forbeholdt bryllup mellom to av samme kjønn er det reneste sludder. Tenk for eksempel på Tinashe Williamsons bryllupsantrekk. Man kan mene hva man vil om den buksedressen hun brukte, men hun ble da vitterlig gift med en mann! Personlig ville jeg ikke valgt en brudedress, men det er først og fremst fordi jeg av en eller annen grunn ikke ser ordentlig pyntet ut i bukser. Edit: skrev samtidig med @Thyra, og vi er i alle fall enige om at det er åpenbart at kvinner kan gifte seg med menn selv om de (kvinnene altså) går i bukser 😂 Endret 7. april 2019 av Ullvott 2
Jolene Skrevet 7. april 2019 #15 Skrevet 7. april 2019 Jeg valgte kjole. Bukser er ikke for meg et pyntete plagg, velger aldri bukse dersom jeg skal være fin. Da hadde jeg ikke følt jeg hadde pyntet meg i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #16 Skrevet 7. april 2019 Hadde heller valgt brudedress framfor kjole ja. Har aldri følt meg vel i en kjole. Flott alternativ! Men nå skal jeg heller ikke gifte meg, så er i grunn ikke så mye å tenke på 🤪 Anonymkode: e8b43...bb0 2
Måbarefåsiat... Skrevet 7. april 2019 #17 Skrevet 7. april 2019 Så flott at det finnes alternativer! 1
Thyra Skrevet 7. april 2019 #18 Skrevet 7. april 2019 4 minutter siden, Jolene skrev: Jeg valgte kjole. Bukser er ikke for meg et pyntete plagg, velger aldri bukse dersom jeg skal være fin. Da hadde jeg ikke følt jeg hadde pyntet meg i det hele tatt. Ville du også reagert negativt om kvinnelige gjester kom i ditt bryllup i bukseantrekk? Tenkt at det var upassende og at de ikke hadde pynter seg i det hele tatt? 1
Jolene Skrevet 7. april 2019 #19 Skrevet 7. april 2019 2 timer siden, Thyra skrev: Ville du også reagert negativt om kvinnelige gjester kom i ditt bryllup i bukseantrekk? Tenkt at det var upassende og at de ikke hadde pynter seg i det hele tatt? Reagert på det? Nei. Tenkt at de ikke hadde pyntet seg? Ja. Derimot kom ingen av damene i bukser i mitt bryllup. 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #20 Skrevet 7. april 2019 Nei, jeg kunne ikke gått med det. Blir for maskulint for min smak. Skal ha en skikkelig kjole med blondearmer når jeg gifter meg. Anonymkode: 274ec...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå