AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Det er mer enn 20 år siden jeg skilte meg fra min eks og jeg har mange ganger i årene etter hatt drømmer hvor jeg enten var flyttet sammen med, eller blitt gift på nytt med eksen, eller at eksen forsøker å flytte inn til meg. Drømmene ender altid med at jeg oppdager noe om eksen som jeg ikke liker eller vil finne meg i (at eksen overkjører meg og flytter inn til meg mot min vilje) og avslutter forholdet igjen og igjen ved å enten kaste ut eksen med alle eiendeler eller si at jeg vil ha skilsmisse og begynner prosessen med å flytte og signere papirer. I virkeligheten har vi svært lite kontakt og det har ikke vært snakk om å forsøke på nytt noen gang. Så hvorfor drømmer jeg dette gang på gang? Anonymkode: f32ad...6d5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Dette kalles paranoia vil jeg tro. Anonymkode: 30ab9...dcb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette kalles paranoia vil jeg tro. Anonymkode: 30ab9...dcb Og hva baserer du det på? Anonymkode: f32ad...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå