AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Hei, har noen prøvd kuldeterapi som fettbehandling? Blant annet cryo21 og sånn. Har vært på to behandlinger og i følge dem gått ned noen cm, men vil gjerne høre erfaringer før jeg betaler mer (fått de to andre behandlingene på halv pris). Anonymkode: 23d04...2fa
megda Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hei, har noen prøvd kuldeterapi som fettbehandling? Blant annet cryo21 og sånn. Har vært på to behandlinger og i følge dem gått ned noen cm, men vil gjerne høre erfaringer før jeg betaler mer (fått de to andre behandlingene på halv pris). Anonymkode: 23d04...2fa Cryo for fettreduksjon? Det har vel noe med at det er enklere å frigjøre fettceller i kaldere klima om jeg husker rett. Om det er hensiktsmessig i forhold til prisen, så stiller jeg meg meget tvilende og du burde be om faktisk forskning som tilsier at dette er avgjørende for fettreduksjon (noe jeg tviler på, selv om det kan være medvirkende i liten grad). Du får nok mer igjen for pengene på andre måter om fettbehandling er målet, men Cryo-behandling er jo bra for helsa på andre måter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 7 timer siden, megda skrev: Cryo for fettreduksjon? Det har vel noe med at det er enklere å frigjøre fettceller i kaldere klima om jeg husker rett. Om det er hensiktsmessig i forhold til prisen, så stiller jeg meg meget tvilende og du burde be om faktisk forskning som tilsier at dette er avgjørende for fettreduksjon (noe jeg tviler på, selv om det kan være medvirkende i liten grad). Du får nok mer igjen for pengene på andre måter om fettbehandling er målet, men Cryo-behandling er jo bra for helsa på andre måter Litt usikker på hvordan det skulle fungere men tror de sa at kulden gjorde at det fettet «forbrant» litt fortere? Hehe Anonymkode: 23d04...2fa
megda Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Litt usikker på hvordan det skulle fungere men tror de sa at kulden gjorde at det fettet «forbrant» litt fortere? Hehe Anonymkode: 23d04...2fa Det er nok mest et salgstriks om fettreduksjon er målet ditt. det har sikkert en liten effekt, men er langt fra avgørende eller nødvendig. Endret 7. april 2019 av megda
trinenilsen38 Skrevet 14. april 2024 #5 Skrevet 14. april 2024 (endret) Cryotherapi, fettfrysning virker ikke på meg. Jeg har brukt 5000kr og ikke gått inn en cm. Og dette er bare på ett område. Jeg føler meg lurt. Det er over en 3 mnd periode. Det ble sånn at jeg tenkte: står det norsk u-hjelp i panna mi? El jeg kan lures av frekke folk? Jeg begynner å lure. Men har ikke lyst å lage noe drama heller. Men noen som har forslag til hvordan jeg kan få tilbake pengene mine? Jeg blir så provosert sv utlendinger som lurer meg personlig og snyter på skatten og har ræva full av penger. Dette var på Majorstua (stasjon) Endret 14. april 2024 av trinenilsen38 Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå