Gå til innhold

Oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny oppvaskmaskin :( noen som har erfaring med en av disse? Eller har en annen å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er viktig for meg er hvordan det er å plassere oppvaska i maskinen. Helt nødvendig at det er plass til glass med stett i øverste kurven. Litt støynivå teller litt også.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg anbefaler deg å kjøpe en som er mest mulig stillegående. Verste jeg vet er når oppvaskmaskinen står å bråker på kjøkkenet når jeg prøver å slappe av, har gjester eller skal sove. Men jeg har et knuseverk av en maskin, det er kanskje avleggs i dag? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Jeg trenger ny oppvaskmaskin :( noen som har erfaring med en av disse? Eller har en annen å anbefale? 

Vi har den første fra venstre der, fikk den i hus nå i januar. Vasker skinnende rent og er svært stillegående. 

Anonymkode: 3b652...6a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke disse selv, men synes det er greit å laste ned bruksanvisningen og lese gjennom før kjøp.

For meg er det viktig at oppvaskmaskinen er stillegående, og at innredningen er praktisk, inkludert mulighet for å heve øverste vogn, så det blir plass til 10-liters kjeler nede.

Anonymkode: 6afbb...ae9

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ella Grisella skrev:

Oppvaskmaskin velger du etter prisklasse. Dernest etter strømforbruksklasse/miljøbokstav, innredning og hva du får tak i. 

Tilbudene varierer fra uke til uke, derfor bør du undersøke tilbudene ved hver ukes start.

Anonymkode: d8c75...128

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har den første fra venstre der, fikk den i hus nå i januar. Vasker skinnende rent og er svært stillegående. 

Anonymkode: 3b652...6a6

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...