Ella Grisella Skrevet 7. april 2019 #1 Skrevet 7. april 2019 Jeg trenger ny oppvaskmaskin noen som har erfaring med en av disse? Eller har en annen å anbefale?
Belima Skrevet 7. april 2019 #2 Skrevet 7. april 2019 Det som er viktig for meg er hvordan det er å plassere oppvaska i maskinen. Helt nødvendig at det er plass til glass med stett i øverste kurven. Litt støynivå teller litt også. 1
Gjest Juks Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Nei, men jeg anbefaler deg å kjøpe en som er mest mulig stillegående. Verste jeg vet er når oppvaskmaskinen står å bråker på kjøkkenet når jeg prøver å slappe av, har gjester eller skal sove. Men jeg har et knuseverk av en maskin, det er kanskje avleggs i dag?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Skrevet 7. april 2019 10 minutter siden, Ella Grisella skrev: Jeg trenger ny oppvaskmaskin noen som har erfaring med en av disse? Eller har en annen å anbefale? Vi har den første fra venstre der, fikk den i hus nå i januar. Vasker skinnende rent og er svært stillegående. Anonymkode: 3b652...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #5 Skrevet 7. april 2019 Jeg kjenner ikke disse selv, men synes det er greit å laste ned bruksanvisningen og lese gjennom før kjøp. For meg er det viktig at oppvaskmaskinen er stillegående, og at innredningen er praktisk, inkludert mulighet for å heve øverste vogn, så det blir plass til 10-liters kjeler nede. Anonymkode: 6afbb...ae9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #6 Skrevet 7. april 2019 2 timer siden, Ella Grisella skrev: Jeg trenger ny oppvaskmaskin noen som har erfaring med en av disse? Eller har en annen å anbefale? Oppvaskmaskin velger du etter prisklasse. Dernest etter strømforbruksklasse/miljøbokstav, innredning og hva du får tak i. Tilbudene varierer fra uke til uke, derfor bør du undersøke tilbudene ved hver ukes start. Anonymkode: d8c75...128 1
Ella Grisella Skrevet 7. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har den første fra venstre der, fikk den i hus nå i januar. Vasker skinnende rent og er svært stillegående. Anonymkode: 3b652...6a6 Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå