Mammatil123 Skrevet 6. april 2019 #1 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg fyller 40 dette året,å planlegger å reise på weekend tur med noen venninner. Noen som har noen gode tips? Gjerne utlandet, billig, by, shopping, spa......🌞😍🥂🎶💃💅🛍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Del Skrevet 6. april 2019 Budapest? Kan bo relativt billig på fine hoteller, og jeg har hørt at det er bra spasentre der. Anonymkode: f58d0...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil123 Skrevet 6. april 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 6. april 2019 Helt enig...Budapest er kjempe fint! Billig,fin by og spa...men jeg har allerede vært der noen ganger,Så kunne tenkt meg å prøve å gjøre noe annet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #4 Del Skrevet 7. april 2019 Praha. Anonymkode: d19f5...d93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 7. april 2019 #5 Del Skrevet 7. april 2019 Gdansk, Krakow eller et annet sted i Polen høres perfekt ut for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Del Skrevet 8. april 2019 I min gjeng drar vi alltid til London når noe skal feires. Har aldri vært på spa, men byen har et ENORMT tilbud med spennende restauranter der det er live underholdning, konserter, musikaler osv, sjampanjelunsjer, shopping, barer. Anonymkode: 6ff6b...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Del Skrevet 8. april 2019 København er koselig, men kanskje ikke spesielt billig. Kan anbefale Praha og Krakow. Nydelige byer, rimelig og greit ift spa. Anonymkode: 0f441...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 9. april 2019 #8 Del Skrevet 9. april 2019 På 8.4.2019 den 8.37, AnonymBruker skrev: I min gjeng drar vi alltid til London når noe skal feires. Har aldri vært på spa, men byen har et ENORMT tilbud med spennende restauranter der det er live underholdning, konserter, musikaler osv, sjampanjelunsjer, shopping, barer. Anonymkode: 6ff6b...057 Helt enig i at London er et godt valg for en slik tur, men ulempen er at det koster mye mer enn en tilsvarende tur til f.eks Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #9 Del Skrevet 9. april 2019 Kan varmt anbefale Edinburgh Anonymkode: eb4a7...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 10. april 2019 #10 Del Skrevet 10. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan varmt anbefale Edinburgh Anonymkode: eb4a7...27c Hvilket prisnivå kan man forvente i den byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #11 Del Skrevet 10. april 2019 Det spørs litt hvor man bor i Norge. Her hvor jeg bor er det billige turer til London med fly. Direktefly. Omtrent alle andre byer må du bytte fly for å komme til, og det blir mye dyrere. Polen osv kan man fly billig til og fra enkelte utvalgte ukedager (ned en torsdag, hjem igjen en tirsdag, for eksempel.) Derfor kommer en London-tur ikke verst ut sammenlignet med andre alternativer, der er prisene lave alle ukedager hvis man bestiller god tid i forveien. Det er derfor vanskelig å foreslå en tur som ikke koster skjorta, når man ikke vet hvor det skal reises fra. Anonymkode: 6ff6b...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil123 Skrevet 10. april 2019 Forfatter #12 Del Skrevet 10. april 2019 Takk for tips! Vi reiser fra oslo😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 10. april 2019 #13 Del Skrevet 10. april 2019 15 minutter siden, Mammatil123 skrev: Takk for tips! Vi reiser fra oslo😊👍 Mulig å reise med Ryanair fra Gardermoen nå, så fint mulig å få en billig tur til London da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #14 Del Skrevet 12. april 2019 På 10.4.2019 den 7.41, Durinur skrev: Hvilket prisnivå kan man forvente i den byen? Vi ble veldig overrasket over prisnivået Vi kunne virkelig kose oss med god mat og drikke uten å måtte tømme lommeboka Anonymkode: eb4a7...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå