AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Jeg kan starte: TREGE TRÅDER! der ts er treg til å komme med svar når man har begynt å engasjere seg i saken Åhhhh Anonymkode: 1d93c...fe6 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Det finnes allerede en laaang tråd om dette. Anonymkode: 5318e...135 5
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Fordommer mot psykiske lidelser, fibromyalgi, ME og uføretrygdede.
BiancaWhite Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 (endret) - Svar som det første svaret i denne tråden. Det gjentar seg hele tiden. Første svaret er noe som er bagateller, påpeking av skrivefeil, "du forveksler ....... med ........" "ok" og "hæ?". - Hobbypsykologene som kommer med korte svar, fordi de har lest rådet mange ganger før. "Gå videre", "tror du trenger hjelp av psykolog" - Folk som leser det de vil lese og gir svar utfra det, og dermed blir det ikke svaret på hva ts egentlig spør om. En gang var noen irritert på sin mannlige venn fordi han var pålogget men ikke svarte. Ts påpekte at dette ikke var noe romantisk, hadde ikke med dating i det hele tatt og det var veldig tydelig i hi, likevel kommer ei dame og svarer "gå videre! Han her er ikke noe å satse på". - Nynorsk. - Negativitet mot ts. ALLTID er ts den slemme eller naive..merkelig. - Moralens voktere. Selvfølgelig gjør de aldri noe galt, 100% ærlige mennesker altså. - At de tåpeligste svarene får mest likes. Endret 6. april 2019 av BiancaWhite 13
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #6 Skrevet 7. april 2019 At det er så alt for liten aktivitet i telle-trådene... Anonymkode: 538e1...eca
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 At uføre i uføretrådene aldri fatter at det er ikke de som er uføre på reelt grunnlag det skytes mot, men de som snylter. At uføre i uføretrådene alltid må legge ut i det vide og det brede om hva som feiler dem og hvor rett de har på trygd. Anonymkode: 7e49b...65a 19
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinnehat. Anonymkode: ea852...7d7 Men hat mot menn er selvsagt greit. Anonymkode: d28bc...005 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #9 Skrevet 7. april 2019 Idiotene som hater på kvinner eller menn. Samt de som driver å maser om dating-råd. For guds skyld, bare vær vanlig. Anonymkode: 3572e...a12 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #10 Skrevet 7. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: At uføre i uføretrådene aldri fatter at det er ikke de som er uføre på reelt grunnlag det skytes mot, men de som snylter. At uføre i uføretrådene alltid må legge ut i det vide og det brede om hva som feiler dem og hvor rett de har på trygd. Anonymkode: 7e49b...65a Jeg skjønner godt at de reagerer, det er jo de som får merke hetsen mest. De som snylter ler jo hele veien til banken og driter jo i kritikken. Mens de som er uføre på reelt grunnlag er sårbare for hetsen. Anonymkode: c25e2...642 19
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #11 Skrevet 7. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men hat mot menn er selvsagt greit. Anonymkode: d28bc...005 Svar som dette. Anonymkode: 27d75...5e1 16
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #12 Skrevet 7. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hat mot menn er selvsagt greit. Anonymkode: d28bc...005 Er det greit, hvem sier det? Anonymkode: e5fa9...28f 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #13 Skrevet 7. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner godt at de reagerer, det er jo de som får merke hetsen mest. De som snylter ler jo hele veien til banken og driter jo i kritikken. Mens de som er uføre på reelt grunnlag er sårbare for hetsen. Anonymkode: c25e2...642 Men de klarer ikke å løfte blikket og diskutere temaer som omhandler uføre på en objektiv måte. Det blir meg, meg, meg med det samme og de forventer visst å bli behandlet med silkehansker og tre tonn ærbødighet. Det er rett i skyttergraven og ingen argumenter når inn. Det går dessverre ikke an å diskutere uføre med minste antydning til kritisk blikk her selv om jeg er sikker på at de fleste også blant dem skjønner at det holder på å bli for mange uføre til at vi makter å fø på alle... Anonymkode: 38f16...ac8 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #14 Skrevet 7. april 2019 At det er umulig å finne igjen trådene man svarer i som anonym bruker. At mange tråder blir postet i ulogiske underforum, og vanskelig å finne om man ikke husket å sjekke det første gang man leste. At de fleste er mer opptatt av å hevde seg, vinne, enn å faktisk forstå, dersom det er en seriøs diskusjon. Anonymkode: 21884...6fe 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #15 Skrevet 7. april 2019 Tråder med spesifikt tema, der noen brukere sporer av som bare faen, og når de blir bedt om å pelle seg ut av tråden svarer de "jeg skriver da der jeg vil" 🙄 Jada, og lufta er fri for alle, men det er litt irriterende å veive ræva si opp i nesa til folk eller? Anonymkode: 34568...621
Ullvott Skrevet 7. april 2019 #16 Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At det er umulig å finne igjen trådene man svarer i som anonym bruker. At mange tråder blir postet i ulogiske underforum, og vanskelig å finne om man ikke husket å sjekke det første gang man leste. At de fleste er mer opptatt av å hevde seg, vinne, enn å faktisk forstå, dersom det er en seriøs diskusjon. Anonymkode: 21884...6fe Du kan finne igjen trådene hvis du husker å legge tråden til i favoritter ved å trykke på knappen med en stjerne på. Ulogiske plasseringer irriterer jeg meg også over. Jeg rapporterer hvis jeg husker det, for da kan admin flytte tråden. I slekt med den over: at mange ikke gidder å finne passende underforum og lager tråder på «generell debatt» enten de har spørsmål om språk, reisemål, økonomi eller forhold hvor det finnes helt åpenbare underfora.
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. april 2019 #17 Skrevet 7. april 2019 (endret) Brukere som gjør seg dummere enn hva de sansynligvis er. Endret 7. april 2019 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #18 Skrevet 7. april 2019 Menn som hater kvinner. Anonymkode: b7770...cd4 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #19 Skrevet 7. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: At det er umulig å finne igjen trådene man svarer i som anonym bruker. At mange tråder blir postet i ulogiske underforum, og vanskelig å finne om man ikke husket å sjekke det første gang man leste. At de fleste er mer opptatt av å hevde seg, vinne, enn å faktisk forstå, dersom det er en seriøs diskusjon. Anonymkode: 21884...6fe Det er noe kvinner driver med. Menn diskuterer for å vinne. Anonymkode: 38f16...ac8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #20 Skrevet 7. april 2019 Kvinner som kaller ALLE menn for "pedofile" og overgripere. Skrives det EN historie om en mann som har gjort noe dritt, så kommer det sannsynligvis tråder på Kvinneguiden om dette. Men dersom flere kvinner finner på noe dritt, så kommer det selvfølgelig ikke ett knyst fra Kvinneguiden. Dersom noen forsøker å opprette en tråd om slike hendelser, så blir man automatisk anklaget for å være en "kvinnehater" og at det selvfølgelig var noen mannfolk som sannsynligvis tvang kvinnene til å være så slemme driitt-folk... Det er temmelig mange her på Kvinneguiden som stadig klager og sutrer over alle mannfokene som vissnok er så forbanna slemme hele tiden, og som viss nok driver med "kvinnehat" her på forumet. Men Gud forby at man ber dem om noen kilder, eller ber dem komme med noen eksempel på alle disse "ondskapsfulle kvinne-haterne" som det viss nok kryr av her... Anonymkode: 538e1...eca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå